معاون رئیس جمهور:

طرح‌های عمرانی کشور تا پایان دولت به اتمام می‌رسد

معاون رئیس جمهور گفت: با وجود رکود ناشی از تحریم‌ها و کرونا دولت برای تمام طرح‌های اولویت‌دار در کشور اعتبار تامین کرده است تا این طرح‌ها در مورد مقرر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور امروز در سفر به اردبیل گفت: با وجود رکود ناشی از تحریم‌ها و کرونا دولت برای تمام طرح‌های اولویت‌دار در کشور اعتبار تامین کرده است تا این طرح‌ها در مورد مقرر به بهره‌برداری برسد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون کشور‌مان همانند برخی کشور‌ها با مشکلات اقتصادی رو به روست افزود:، ولی با وجود این شرایط دولت به عهدی که با مردم بسته وفادار است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: از زمان سفر دوم ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز تاکنون بخشی از اعتبارات اختصاص یافته به بخش‌های مختلف این استان تخصیص یافته که مابقی اعتبارات مورد نظر نیز در نیمه نخست سال تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به توسعه راه‌های استان اردبیل بیان کرد: برای توسعه و گسترش شبکه راهی و محور‌های مواصلاتی مناطق مختلف استان اردبیل در صورت نیاز به اعتبارات لازم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و به قولی که داده‌ایم عمل خواهیم کرد.

او از تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل میانه خبر داد و بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه هستیم و تاکنون بیش از ۱۴۰۰ میلیارد اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته تا به موقع شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

نوبخت با اشاره به تامین اعتبارات لازم برای این پروژه‌های ریلی اظهار کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته طبق زمانبندی حداقل یک هزار میلیارد تومان سرمایه برای این پروژه اختصاص خواهیم داد که با لطف خداوند این افتخار بزرگ بهره‌برداری از این پروژه برای دولت خدمتگزار دوازدهم فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.