کمک بیش از ۱۳ میلیارد ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت بیش از ۱۳ میلیارد ریالی به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

کمک بیش از ۱۳ میلیارد ریالی به بیماران سخت‌درمان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید شاکری صفت مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال از مراکز درمانی برای بیماران سخت‌درمان نیازمند تخفیف گرفته شده است که در مجموع ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون  ریال مساعدت شد.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت در سال گذشته گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۴۲۰ بیمار زیر پوشش مجمع خیرین سلامت هستند که ۲۰۶ نفر سال گذشته اضافه شدند.

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان به اینکه در سال گذشته شورای مددکاری تصویب کرد ۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون و ۸۰ هزار ریال به بیماران سخت درمان مساعدت شود گفت: ۲ میلیارد و ۴۳۴ میلیون  ریال در طرح سخاوت به بیماران سخت درمان کمک شد.

شاکری صفت با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون  ریال مساعدت خیرین در طرح طعم مهربانی، شوق دیدار، ضیافت، مشق مهربانی و زیارت بود اظهارداشت: سال گدشته یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان نیازمند پرداخت شد.

او تاکید کرد بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.