سرهنگ حسنوند خبر داد؛

دستگیری خرده فروش موادمخدر در محله سبلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک خرده فروش موادمخدر و کشف ۳ کیلو و ۹۵ گرم هروئین و شیشه و تریاک از آن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اعلام کرد: تعدادی از شهروندان با تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی از خرده فروشی و توزیع مواد مخدر در محدوده پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام شکایت کردند و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان توزیع مواد مخدر در دستور کار ماموران پایگاه سوم این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان داشت: در مراقبت‌های ویژه شبانه روزی یکی از سوژه‌های توزیع کننده مواد مخدر در محدوده سبلان شناسایی و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر بوده و تعدادی زیادی از خرده فروشان با وی در ارتباط هستند.

وی با اشاره اینکه با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران پایگاه سوم این پلیس موفق شدند متهم را در نوزدهم خرداد ماه در مخفیگاهش دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه وی ۲ کیلو و ۲۳۵ گرم هروئین و ۷۹۰ گرم شیشه و ۷۰ گرم تریاک در مجموع ۳ کیلو و ۹۵ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه علاوه بر مواد مخدر کشف شده ۲ دستگاه ترازوی دیجیتال مخصوص توزین موادمخدر کشف شد، افزود: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پایگاه سوم این پلیس انتقال و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر همدستان احتمالی متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار