دستگیری راننده فراری پس از ۱۰۰ روز

راننده فراری که پسر جوانی را با خودرو زیر گرفته بود با گذشت بیش از ۱۰۰ روز دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۹:۱۰ شامگاه ۸ اسفند سال گذشته گزارش تصادفی به پلیس و اورژانس اعلام شد. به‌دنبال این تماس مأموران امدادی راهی محل شده و پسر ۳۵ ساله را که مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کردند با گذشت ۱۰ روز از بستری شدن علیرضا رحیمی‌نژاد، او در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

دستگیری راننده فراری پس از ۱۰۰ روز

گزارش مرگ پسر جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او ادامه یافت.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مشخص شد که راننده خودروی ۲۰۷ با سرعت به علیرضا برخورد کرد و پسر جوان را ۱۰ متری روی زمین کشید و فرار کرد.

در نهایت هویت راننده ۲۷ ساله شناسایی شد و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت او بازداشت شد.

پسر جوان در تحقیقات گفت: سر تقاطع پایین‌تر از محل حادثه، جلوی خودروی علیرضا پیچیدم. از او معذرت خواهی کردم، اما او با خودرواش بدنبالم آمد. ترسیده بودم و خواستم فرار کنم و وارد خیابان شدم، با دیدن نرده‌ها و به تصور اینکه بن‌بست است بلافاصله دنده عقب آمدم و خواستم به فرارم ادامه بدهم که علیرضا را مقابل خودروام دیدم. تصور می‌کردم می‌توانم بدون آنکه با او برخورد کنم از کنارش رد شوم، اما خودرو به او خورد و من هم فرار کردم.

پدر علیرضا در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۹ شب حادثه، پسرم از محل کارش در خیابان کریم خان زند خارج شد. ابتدای میدان ولیعصر راننده ۲۰۷ جلوی او می‌پیچد و همین مسأله باعث درگیری لفظی بین آن‌ها می‌شود. این درگیری تا چند خیابان آن طرف‌تر هم کشیده می‌شود و زمانی که پسرم از خودرواش پیاده می‌شود، راننده ۲۰۷ که در حال فرار بوده او را زیر می‌گیرد.

به‌دستور بازپرس رحیم دشتبان، متهم جوان روانه اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.