قائم مقام باشگاه شهرخودرو:

برگزاری تمرینات و بازی در مشهد با ابهام رو به رو است

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: وضعیت مشهد همچنان در شرایط قرمز است و با استرس زیادی تمرینات تیم را برگزار می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، وحید علیپور درباره وضعیت برگزاری تمرینات شهرخودرو اظهار داشت: بعد از انجام تست‌های کرونا، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده است، اما آنچه که مهم است اینکه با توجه به وضعیت قرمز مشهد تمرینات را با استرس زیادی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اخباری که وزارت بهداشت در خصوص کرونا اعلام می‌کند، ما همچنان نظرمان این است که بازی‌ها برگزار نشود، بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد و این موضوع ممکن است سلامتی خیلی از اهالی فوتبال را به خطر بیاندازد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان افزود: تا چند روز قبل از اینکه حمیداوی، مالک باشگاه چک‌های بازیکنان و کادرفنی (برای رسیدن پرداختی‌ها به ۸۰ درصد) را صادر کنند، متاسفانه خیلی از افراد موضوع مسائل مالی در خصوص مخالفت باشگاه ما با برگزاری لیگ را مطرح می کردند، اما حالا همه می‌دانند که باشگاه شهرخودرو به فکر سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال بوده است، چرا که راهکار‌های خیلی مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری مسابقات را نداریم.


بیشتر بخوانید:


وی اظهار کرد: سعی کردیم وضعیت معیشت بازیکنان را درنظر بگیریم و برحسب وظیفه تا اینجای فصل تقریبا پرداختی هایمان به روز است و با تحویل چک‌های بازیکنان که در روز‌های گذشته داشتیم قسمت عمده‌ای از مطالبات بازیکنان را داده ایم. عدد پرداختی باشگاه به بازیکنان در شرایطی رقم خورد که باشگاه ما در بخش خصوصی اداره می‌شود و تامین منابع مالی در روز‌هایی که تقریبا بازار کسب و کار تعطیل است، اتفاق ساده‌ای نبود، ولی اولویت مدیریت باشگاه حفظ آرامش بازیکنان است و فکر می‌کنم هیچ باشگاهی چه در بخش خصوصی و چه دولتی مانند تیم ما پایبند به قراردادهایش نبوده است.

علیپور در ادامه به تمایل مالک باشگاه به توقف لیگ اشاره کرد و گفت: حمیداوی از روز اول گفتند که اگر صحبت از تعطیلی لیگ می‌کنند صرفا برای حفظ سلامت جامعه و بازیکنان است و به نظرم علیرغم صحبت‌های ناجوانمردانه‌ای که برای مسائل مالی به او نسبت داده می‌شد، حالا اثبات شده است که در عمل هم واقعا به دنبال این موضوع هستیم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان ادامه داد: شما به این نکته توجه داشته باشید که باشگاه می‌توانست مثل اکثر تیم ها، بخشی از قرارداد‌ها را پرداخت نکند. ولی تصمیم مدیریت برخلاف این امر بود و امیدوارم به مسئولان سازمان لیگ ثابت شده باشد که ما فقط با چه هدفی به دنبال تعطیلی مسابقات هستیم. هرچند که با توجه به وضعیت قرمز برخی شهر‌ها مثل مشهد عملا امکان برگزاری بازی‌ها در این شهر‌ها نیز وجود ندارد.

وی همچنین به آمادگی تیمش برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و گفت: با همه صحبت‌هایی که کردم، تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد، اما باید ببینیم در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آمار‌هایی که در روز‌های گذشته منتشر شده به نظر من واقعیت جامعه را نشان می‌دهد و پیگیری دوباره لیگ، می‌تواند اوضاع را وخیم‌تر از قبل کند.

علیپور در پایان اظهار کرد: آنچه مسلم است مشهد در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر می‌برد و همانطور که گفتم این مسئله باعث ایجاد استرس در بین بازیکنان شده است و عملا ما نمی‌توانیم بازی دوستانه‌ای در این شهر برگزار کنیم برای همین هم کادر فنی پیشنهاد داده است تا تیم را ظرف چند روز آینده به تهران ببریم تا اگر شرایط فراهم بود با چند تیم مختلف بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و مدتی را در تهران اردو بزنیم تا کنترل بازیکنان راهم از نظر شیوع ویروس بیشتر زیر نظر بگیریم. هر چند با این شرایط و وضعیت قرمز مشهد، برگزاری بازی در این شهر هم با ابهام رو به رو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار