رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۲۵۱ نفر از سارقان در دومین طرح کاشف پلیس

سردار رحیمی در دومین طرح کاشف پلیس آگاهی از دستگیری ۲۵۱ نفر از سارقان درتهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با استاندار و مدیران استان برگزار شد که هدف آن برخورد با سارقان و کشف جرم بود، در این جلسه قرار شد از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای این موضوع استفاده کنیم.

رییس پلیس پایتخت  افزود: مصوبات خوبی را در این جلسه داشتیم و قرار شد هر ۳ ماه یکبار این جلسه برگزار شود.

او با اشاره به اجرای طرح کاشف گفت: در سال ۹۹ طرح‌های مختلف پلیس‌های تخصصی پایتخت با جدیت اجرا می شوند که یکی از آن‌ها طرح کاشف هست.

سردار رحیمی بیان کرد: دومین مرحله طرح از ابتدای هفته جاری شروع شد و همکاران پلیس آگاهی موفق شدند ۲۵۱ نفر از سارقان حرفه‌ای را دستگیر کنند که در قالب ۵۴ باند اقدام به فعالیت‌هایی می کردند.

رییس پلیس پایتخت افزود: سارقان در اقداماتی مانند تجاوز، زورگیری، قتل، آدم ربایی، سرقت وسایل نقلیه، منزل و... فعالیت داشتند و اغلب آن ها سابقه دار بودند.

او بیان کرد: بالغ بر ۲۴۰۴ فقره جرم بر اساس اعترافات کشف شده و این کار ادامه دارد.

سردار رحیمی گفت: طرح‌های مختلف پلیس برای ارتقا امنیت به مرحله اجرا گذاشته می شود و۵۶ درصد از این افراد جزء سارقان سابقه دار هستند.

رییس پلیس پایتخت درباره سرقت اطلاعات رایتل افزود: در حال حاضر کار به پلیس واگذار شده و در حال بررسی هستیم. پلیس فتا و پلیس امنیت روی این موضوع کار می کنند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر خرید و فروش حواله‌های خودرو بیان کرد: فروش حواله خودرو جرم است و مواردی را دستگیر کرده‌ایم و با کسانی که ابن کار را انجام می دهند برخورد می کنیم.

رییس پلیس پایتخت افزود: بالاترین پاداش و ارزش برای ما رضایت مردم است.

سردار رحیمی درباره کمبود دوربین در تهران بیان کرد: ما تیم ویژه ای را تشکیل دادیم و مکان هایی که نیاز به دوربین هستند به ترتیب اولویت مشخص شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار