تیم ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کرد

تیم ارزیابی آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از قسمت‌های مختلف این مرکز آموزشی بازدید کرد.

تیم ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کرد‌به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ارزیابی آموزشی ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز آموزشی، از نزدیک در جریان برنامه‌های آموزشی ویژه دانشجویان و اساتید قرار گرفتند.

امیر دریادار دوم حکیمی، نظارت و ارزیابی بر امور تربیتی، آموزشی و پژو هشی و بررسی آموزش‌های عملی و کاربردی شناور‌های آموزشی در دریای خزر به منظور ارتقاء آمادگی رزمی دانشجویان را از اهداف تیم بازرسی آموزشی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: حصول اطمینان از اجرای تدابیر، سیاست‌ها، مصوبات و ضوابط ابلاغی و آیین نامه‌ها، متناسب با نیاز‌های عملیاتی و ارتقاء رزمی از اهداف این بازدید است.

وی افزود: در این بازدید ضمن بررسی اماکن ورزشی و آمادگی جسمانی دانشجویان و کارکنان، مراحل پیشرفت و پیاده سازی نظام جامع تربیت و آموزش و تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی در زمینه ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) برای آمادگی و مقابله در جنگ‌های آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دریادار حکیمی خاطرنشان کرد: بررسی جذب دانشجویان و روش‌های آموزش نظامی و کیفیت آموزش‌های عملی دانشجویان برای آمادگی و مقابله در جنگ‌های آینده و سوابق خدمتی در مناطق عملیاتی و آموزشی اساتید و فرماندهان از سایر اهداف این بازدید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار