مدیرکل مسکن و شهرسازی همدان از افتتاح ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در این استان خبر داد.

بهره برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داریوش حسینی، مدیرکل مسکن و شهرسازی همدان با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۳۴۵ واحد مسکن مهر در سطح استان اجرایی شده که ۲۸ هزار و ۲۶ واحد افتتاح و ۹۲۸ واحد باقی مانده است، گفت: از این میزان ۲۰۷ واحد در فاز تفاهمنامه سه‌جانبه، ۵۴۸ واحد در تعاونی‌ها و ۱۷۳ واحد به صورت خود مالکیت بوده است.

او با بیان اینکه ۲۱۹ واحد از طرح‌های مشکل دار حقوقی در سطح استان وجود دارد، گفت: طرح‌های فاقد متقاضی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهر‌های بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت ۴۴۰ واحد است.

مدیرکل مسکن و  شهرسازی همدان ادامه داد: در حال حاضر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت یک‌هزار و ۵۰۳ واحد نیمه کاره وجود دارد که متولی ساخت آن بنیاد مسکن بوده که طبق آخرین تصمیم‌گیری بنا شده به مسکن ملی تبدیل شود.

حسینی با بیان اینکه در صورت تمایل امکان استفاده متقاضیان از مساکن مهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن وجود دارد گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ واحد از مساکن مهر شهر‌های ملایر، فامنین و کبودراهنگ آماده واگذاری است.

او افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، راه و شهرسازی در ساخت دخالتی ندارد و تنها تامین‌کننده زمین است و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن در ساخت ورود می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار