اخبار حوادث امروز بیست و سوم خرداد ماه ۹۹؛

از اعتراف سارق دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت منزل تا دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر و الکل های تقلبی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وسوم خرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش   خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و سوم خرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهر خرمشهر، تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی ماموران پلیس در نهایت محل اختفای یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم تعدای اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ ترکارانی در با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت اصول امنیتی و تجهیز منازل خود به قفل‌های ضد سرقت و دزدگیر، در صورت مواجهه با افراد غریبه‌ای که بدون هدف در اطراف منزل آنان تردد می‌کنند، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

خرده فروشان مواد مخدر و فروشندگان الکل های تقلبی دستگیر شدند

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتطامی شهرستان آبادان گفت: طرح پاکسازی نقاط جرم خیز به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سایر هنجارشکنان در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر طی یک عملیات مشترک با ماموران کلانتری  ۱۵  احمد آباد پس از شناسایی خرده فروشان مواد مخدر و فروشندگان الکل های تقلبی ۳منطقه از این شهرستان را مورد پاکسازی قرار دادند

فرمانده انتطامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در اجرای این طرح که با هماهنگی قضایی صورت گرفته تعداد ۳ نفرخرده فروش مواد مخدر و ۲ نفر از فروشنده الکل‌های تقلبی را شناسایی کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۱ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱ کیلو گرم تریاک و شیره،۳۲بطر الکل تقلبی به همراه ۷۵۰لیتر الکل صنعتی که به صورت بشکه های۲۰لیتری نگهداری و احتکار کرده بودند کشف کردند.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه علیه مجرمان پرونده تشکیل به دادسرا ارسال شد گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با مخلان امنیت و آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کند و اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۲۳:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
چیزی به اسم قفل ضد سرقت وجود نداره چون قفل باید قابل باز شدن با شاه کلید، تخریب شدن از طریق توپی زنی و دیلم زنی نباشه.

از هر فروشنده ای که ادعا میکنه قفل ضد سرقت میفروشه بخواهید زیر همون فاکتور فروش بنویسه که هیچ دزدی با هیچ روشی نمیتونه از اون قفل عبور کنه. فقط کمی عقب بایستید چون فوری یا با دعوا پرتتون میکنه بیرون یا خیلی صبور باشه، با عصبانیت میگه، این قفلها فقط تاخیر میندازن وگرنه دزد اگر بخواد بره داخل میره؟؟!!! حالا یکی نیست بپرسه پس چرا میگید قفل ضد سرقت یا درب ضد سرقت وقتی دزد اگر بخواد بره داخل میره؟؟!!!

پس یادتون باشه، فقط نصب یک قفل ضد دیلم روی درب، ورود سارق را از هر طریقی که تصور کنید، بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای غیر ممکن میکنه و فقط باید سارق با خودش فرز بیاره و کل درو ببره که همه میدونن هیچ سارقی همچین کاری نمیکنه مگر خونه جایی باشه که صدای فرز به جایی نرسه. پس یادئتون باشه که اگر قفل ضد دیلم روی در ندارید، در واقع درو گذاشتید که گربه تو خونه نیاد.