آتش در ارتفاعات سبزپوشان زبانه کشید/ حریق تا حدود زیادی مهار شده است

آتش‌سوزی در ارتفاعات سبزپوشان که چهارشنبه شب با تلاش نیروهای مردمی، شوراها، دهیاران و بخشداری منطقه مهار شده بود بار دیگر شعله ور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حقیقی رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش‌ در ارتفاعات سبزپوشان اعلام کرد: به محض اطلاع از آتش‌سوزی، به قید فوریت و با تاکید فرماندار شیراز به همراه  بخشدار مرکزی در منطقه حاضر شده و هماهنگی های لازم جهت اطفاء حریق به عمل آمد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز افزود: به دلیل عدم امکان پرواز بالگرد در شب، نیروهای اطفاء حریق به صورت پیاده به ارتفاعات اعزام شده‌اند.

آتش در ارتفاعات سبزپوشان تا حدود زیادی مهار شده است/نیروها در حال پایش هستند

امیری فرماندار شیراز و رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به مهار و کنترل تقریبی آتش در ارتفاعات سبزپوشان منطقه ظفرآباد، اظهار کرد: کارگروه مدیریت بحران شهرستان شیراز از نخستین ساعات گزارش آتش‌سوزی در ارتفاعات سبزپوشان منطقه ظفرآباد طی دو روز گذشته در منطقه تشکیل و کنترل آتش سوزی با حضور نیرو‌های مردمی و نیرو‌های بومی و منابع طبیعی آغاز شد.


بیشتر بخوانید

اعزام تیم عملیات ویژه آتش نشانی به ارتفاعات سبز پوشان/آتش، در حال کنترل و اطفا


او تصریح کرد: با وجود اینکه ۳ فروند بالگرد برای عملیات اطفاء حریق در ارتفاعات پیش‌بینی شده بود، اما تنها با استفاده از نخستین بالگرد و اقدام به موقع نیرو‌های مستقر در منطقه آتش تحت کنترل درآمد و بر اساس برآورد‌ها فعلا نیازی به اعزام ۲ بالگرد دیگر نیست.


بیشتر بخوانید

او از تشکیل جلسه فوری مدیریت بحران با در ساعت ۶ صبح روز جمعه در منطقه ظفرآباد خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی نهایی و مدیریت میدانی با حضور شخص فرماندار در منطقه انجام خواهد شد و سه بالگرد نیز جهت اطفاء حریق در ارتفاعات سبزپوشان منطقه ظفرآباد به محل حادثه اعزام خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه  تلاش برای مهار آتش با حضور تمامی نیرو‌های حاضر در منطقه همچنان ادامه دارد، گفت: حجم آتش زیاد است و هنوز وسعت و علت آتش‌سوزی مشخص نیست.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار