توقف استقلال تهران مقابل خوشه طلایی ساوه

خوشه طلایی ساوه در خانه تیم استقلال تهران را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در دیداری دوستانه میزبان شاگردان مجیدی بودند که در پایان با نتیجه تساوی این تیم پایتخت نشین را متوقف کردند.

توقف استقلال تهران مقابل خوشه طلایی

این دیدار با برتری آبی‌ها شروع شد و زکی‌پور از تیم استقلال تهران با ارسال خوب و بازی سازی موجب شد تا آرش رضاوند اولین گل را وارد دروازه خوشه طلایی ساوه کند و شاگردان مجیدی نیمه اول بازی را با یک گل زده به رختکن بروند.

آبی پوشان پایتخت که به دنبال افزایش تعداد گل‌ها بودند در نیمه دوم با پاسکاری خوب در دقیقه ۵۱ توپ را به وریا غفوری رساندند و او با یک شوت سنگین از کنار محوطه جریمه دروازه خوشه طلایی ساوه را باز کرد و نتیجه بازی را ۲ بر یک به نفع تیم مطبوعش تغییر داد.

اما بعد از این توپ دیگر به نفع پایتخت نشینان نچرخید و محمد خلیلی در دقیقه ۸۷ بازی در یک ضد حمله در مصافی تک به تک با پورحمیدی گل اول بازی را برای خوشه طلایی ساوه به ثمر رساند و اختلاف را با آبی پوشان به یک گل کاهش داد

محمد خلیلی در دقایق پایانی بازی هم موجب سربلندی تیم مطبوعش شد و در دقیقه ۹۰ با شوت از راه دور  دومین گل را برای خوشه طلایی به ثمر رساند و به این ترتیب دو تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفتند.

استقلال تهران در این دیدار از سید حسین حسینی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، مهدی قایدی، روزبه چشمی، سینا خادم‌پور، عارف غلامی، علی کریمی و آرش رضاوند، حسین پورحمیدی، امیرحسین کارگر، شاهین طاهرخانی، سیاوش یزدانی، عظیم گوگ، میلیچ، رضا آذری، محمد بلبلی، فرشید باقری، علی دشتی و ارسلان مطهری بهره برد.

خوشه طلایی ساوه هم وحید عزیزی، علی مغمنیان، حسن مرادی، نادر هوشیار، اصغر نصیری، محمد چهارمحالی، رحمان عبادزاده، سجاد اژدر، مصطفی نوروزی، محمد قنبری و اکبر صغیری را در ترکیب تیمش داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.