هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز:

کرونا جان ۱۲ هرمزگانی دیگر را گرفت

با فوت ۱۲ نفر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان، شمار کل جانباختگان بر اثر این بیماری در استان به ۱۰۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به فوت ۱۲ نفر از مبتلایان به کرونا در استان گفت: ۶ نفر از این فوتی‌ها از بندرعباس، ۴ نفر از رودان، ۱ نفر از بندرخمیر و ۱ نفر از بستک (ساکن بندرعباس) هستند.

نوروزیان افزود: جوان‌ترین فرد فوت شده ۳۲ ساله و مسن‌ترین فوتی نیز ۸۲ ساله بوده است و ۲۵ درصد از فوت شدگان هیچ گونه بیماری زمینه‌ای نداشتند.

او با بیان اینکه اکنون ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که ۱۸ نفر از آن‌ها حال جسمانی خوبی ندارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تاکنون ۲۶ هزار و ۲۲۳ آزمایش کرونا در استان انجام شده است.

بر اساس تازه‌ترین سیاست وزارت بهداشت، از دو روز گذشته آمار روزانه مبتلایان به کرونا در هرمزگان اعلام نمی‌شود و فقط تعداد فوتی‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
یه فکری به حال مردم بیگناه کنید قرنطینه دو هفته ی رو اجرا کنید خسته شدیم از اینهمه فشار ماسک رواجباری وکسی که نزد جریمه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
آره اینقدر دست دست گردن تا بلوا شد الان امار اعلام نمیکنن چون میخوان هر روز به مردم بگن تعداد مبتلایان در کل کشور دوهزار نفره و شصت نفر فوتی داشتیم . میخوان دروغ بگن