در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پول خرد چالش رانندگان تاکسی/ قنادان: رند کردن کرایه خلاف قانون است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره کمبود پول خرد در بین رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه لازم است مسافران از برنامه‌های الکترونیکی برای پرداخت کرایه استفاده کنند، گفت: تمامی رانندگان تاکسی ملزم هستند که اگر مسافران پول خرد همراه ندارند از آن‌ها بخواهند تا از طریق یکی از برنامه‌های الکترونیکی پرداخت کرایه استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: ما در سازمان تاکسیرانی با این مشکل مواجه هستیم که رانندگان ناوگان پول خرد ندارند، زیرا تهیه پول خرد از بانک نیز مشکل شده است.

قنادان ادامه داد: اگر در هر مسیری چه در خطوط تاکسی چه در خطوط بی آر تی مسافر پول خرد نداشته باشد، کرایه دریافتی به سمت بالا رند می‌شود، اما باید تأکید کنم زمانی که سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران برنامه‌های موبایلی برای پرداخت کرایه پیش بینی کرده است، مسافران نیز باید اهتمام ویژه ای به استفاده از این برنامه‌ها داشته باشند.

او با اشاره به اینکه هفته گذشته به شکل ناشناس از تاکسی استفاده کردم، گفت: در زمانی که سوار بر تاکسی بودم، راننده از مسافران خواست تا کرایه را به شکل الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ادامه داد: اگر ما بخواهیم نرخ کرایه تاکسی در خطوط را رند کنیم، به طور حتم از نرخ مصوب شورای شهر برای افزایش نرخ کرایه خارج می‌شویم و این افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار