بیرانوند: جت اختصاصی باشگاه آنتورپ برای انتقال من به لرستان می‌آید

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مالک باشگاه آنتورپ گفته اگر بخواهند من را دیپورت کنند، جت شخصی اش را به لرستان می‌فرستد.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند درباره اینکه شنیده می‌شود با توجه به قوانین اتحادیه اروپا شاید او را از بلژیک دیپورت کنند، اظهار داشت: شنیده ام مدیر باشگاه آنتورپ گفته اگر من را به بلژیک راه ندهند، می‌خواهد برای انتقال من جت بفرستد. اگر قرار باشد من را دیپورت کنند، این جت به لرستان می‌آید و من را با خود به بلژیک می‌برد (با خنده)

او درباره شایعاتی که مبنی بر احتمال بازنگشتن او به ایران مطرح شده است، توضیح داد: ۱۲ تیر قراردادم با باشگاه آنتورپ شروع می‌شود و وقتی قصد بازگشت به ایران دارم، دلیلی برای دیپورت شدن من نیست. فردا (یکشنبه) ساعت ۵ به دوحه می‌روم و پس از آن راهی بلژیک می‌شوم. قرار است تنها برای تست پزشکی به بلژیک بروم و پس از آن هم به ایران باز می گردم. البته تاکنون بلیت بازگشت من اوکی نشده است و باید ابتدا به بلژیک بروم. احتمال هم دارد در این کشور بمانم.


بیشتر بخوانید:


او درباره اضافه شدن یک دروازه بان فرانسوی به تیم آنتورپ گفت: خودم از مسئولان باشگاه درخواست کردم این دروازه بان را جذب کنند تا بتوانیم با هم رقابت خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه ایشون اولین بازیکنی هستند !!! که به خارج تشریف می برند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چه جالب این آقا هنوز معلوم نیست به تیم راه پیدا کنه به مسئولان تیم گفته یک دروازه بان بگیره واقعا" اینها مردم رو چی فرض میکنند سرو ته سلبریتی همینه چه سینمایی چه ورزشی