روایت دلهره‌آور دختر سیاه پوست از برخورد وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم

یک دختر سیاه‌پوست روایتی دردناک از رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا علیه معترضان داشته است که در ادامه فیلمی از صحبت‌های وی را مشاهده می‌کنید.

خشونت پلیس آمریکابه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پس از به قتل رسیدن جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، تظاهرات گسترده‌ای علیه نژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا به راه افتاد.  

پلیس‌های آمریکایی با خشونت زیادی به مقابله با این معترضان می‌پردازند. 

در ادامه فیلمی از صحبت‌های یک سیاه‌پوست که مورد خشونت پلیس آمریکا قرار گرفته است را مشاهده می‌کنید. 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
تازه باهاش خوب رفتار کردند. این فیلمایی که ما میبینیم و کارایی که اینا میکنن این توش خوبه. پلیس آمریکا سالیانه به خیلی ها تجاوز میکنه! یارو تو خیابون داره میره دستگیرش میکنن میبرن!
در مورد جورج فلوید اتهامش این بوده که پول تقلبی استفاده کرده، چه بسا بدبخت از یکی دیگه گرفته باشه، اینا نشمرده میکشن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
تبعیض وقت مال رنگ پوست نیست اگر تمام انسانها یک رنگ داشتن باز هم این مشکل وجود داشت ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ببین چقدر یارو آزاد هست که بدون هیچ ترسی مصاحبه میکنه آخه تو. کشور ما کی جرات داره اعتراض کنه و بعدشم به راحتی مصاحبه کنه
ادمین بی غیرت بی شرف که رگ وطن دوستی نداری برگرد به مردم وطنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
اصلا دختر وزن بچه دار چرا تو این وضعیت بیرون می رن بشینن تو خونه مگه مرض دارن
Iran (Islamic Republic of)
محمد علوی
۲۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
تنها راه مقابله معترضان آمریکایی شلیک مستقیم به پليس آمریکا ست چند تا مامور پليس که کشته بشوند بقیه حساب کار میاد دستشان. چرا ما ایرانی‌ها که از دولت های آمریکایی بسیار لطمه دیده ایم با معترضان همصدا نمی شویم حتی می توانیم با حمایت از معترضان آن‌ها را تشویق به سرنگونی دولت امریکا کنیم و پرچم اسلام را بر فراز کاخ سفید به اهتزاز در بیاوریم شما که رسانه ای هستید اگر اقدامی نکنید بعدا به شدت پشیمان خواهيد شد و به این موضوع انفعالی نگاه‌ نکنید به امید سرنگونی دولت امریکا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله به مدد الهی و اتحاد و مقاومت و مبارزه یکپارچه شبانه روزی مردم ستم کشیدگان مومنین مستضعفین آمریکا و مردمان مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان به زودی زود نابودی و فروپاشی تمامی دیکتاتورها و نژادپرستان سر تا سر عالم نزدیک است پایمردی شجاعنه کنید قیام کنندگان انقلابیون با ایمان فقط بر خداوند جل جلاله توکل کنید و بر علیه فراعنه برده داران ظالم و ستمگر مجدانه ستیز کنید پیروزیتان نزدیک است و به عدل و عدالت و حق و حقوق بشری انسانی و رفاه انسانی برای همه و حق و حقوق شهروندی یکسان و عادلانه و تقسیم ثروتهای ملی عادلانه مابین مستضعفین و به صلح جهانی دست خواهید یافت از ترقها و تیر و تفنگها و توپ و تانکها و قیفو قوپیو قمپزهای شیاطین اصلا نهراسید و نترسید که خداوند جل جلاله با شما و یاری رسان شما و نابود کننده حاکمان و مدیران ومسئولان نالایق و ناشایست ظالمین و ستمگران زورگویان بی منطق و قلدر ان اراذل و اوباشهای دیکتاتورهای موذی و نژادپرستان جنایتکار ناجوانمردان سر تا سر جهان است و بدانید و آگاه باشید مومنین مستتضعفین عادل خردمند عالم در جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار