مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف؛

پخش برنامه صادقانه از رادیو معارف

محمودی گفت:برنامه صادقانه روز ۲۸ خرداد در روز شهادت امام صادق (ع) از ساعت ۹ تا ۱۱ از این رسانه پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید احمد محمودی مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت امام صادق (ع)گفت: برنامه پیشوای صادق به این مناسبت تولید شده که ۲۷ خرداد ماه به مناسبت شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۵۰ از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی گفت: ارتقاء فرهنگ مخاطبان در خصوص معارف تشیع با محوریت امام صادق (ع) و تبیین جایگاه حضرت امام صادق (ع) در احیا فرهنگ تشیع به عنوان هدف محوری در این برنامه پیگیری می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف نقش امام صادق (ع) در احیای فرهنگ تشیع را از دیگر محور‌های این برنامه ذکر کرد و تصریح کرد: بیان خدمات امام صادق (ع) در احیای فرهنگ شیعه و پاسخ به این پرسش که این امام بزرگوار احیاگر شیعه بوده‌اند و نه مؤسس نیز پاسخ داده و به تعزیت در شهادت حضرت توجه خواهد شد.

محمودی سیره و روش‌های امام در احیاگری تشیع، بیان ویژگی‌های سیاسی اجتماعی روزگار امام صادق (ع) و فرصت نشر علوم مختلف توسط فرقه‌ها را از دیگر موضوعات این برنامه عنوان کرد.

محمودی با اشاره به دیگر محور‌های موضوعی این برنامه گفت: حرکت بر اساس مقتضیات زمان و استفاده بهینه از فرصت‌ها، پرورش شاگردان و دانشمندان اسلامی، فراهم آوردن فضای آزاداندیشی، تبیین تفسیر کلام خدا، تأسیس فرهنگ مکتوب و بسترسازی پژوهش‌های علم و افزایش قلمرو علم و دانش از جمله این محور‌ها است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه کننده، هدایت فر به عنوان مجری پیشنهادی و حجت‌الاسلام محمد حسین عبدی به عنوان کارشناس این برنامه است.

محمودی عنوان کرد: حیاء، حسن تعامل با مردم، مداومت بر اعمال نیک و کمک به مردم در کلام امام از جمله محور‌های موضوعی این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه صادقانه در روز شهادت امام صادق (ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز ۲۸ خرداد امسال از ساعت ۹ تا ۱۱ از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی عنوان کرد: گفتگو با کارشناس، نمایش، روایت، شعرخوانی، معرفی کتاب، گزارش و... از جمله آیتم‌های این برنامه است که معرفی‌نامه حضرت و تبیین اهمیت آن در این برنامه ذکر می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآورشد: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان نویسنده و تهیه کننده و علیرضا هَزار به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار