استان خوزستان مشکل مدیریتی در حوزه اقتصاد دارد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدلیل بی توجهی مدیران حوزه اقتصادی شاهد مهاجرت روزافزون تجار و صاحبان شناورها از بنادر خوزستان هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر سیدمحمدمولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در خوزستان گفت: اقتصاد و تجارت در استانی که زمانی مرکز ثقل تجارت و فعالیت های تجاری و اقتصادی بود علنا به تعطیلی کشیده شده است.

او افزود: آبادان از دیرباز یک شهر تجاری و صنعتی بوده و معیشت اکثر مردم منطقه به ویژه اهالی اروندکنار و چوئبده از راه تجارت تامین می‌شد اما الان شرایط به گونه ای رقم خورده که به دلیل بی توجهی و بی برنامه گی مدیران حوزه اقتصادی، شاهد مهاجرت روزافزون تجار و حتی صاحبان شناورها از بنادر خوزستان به استان های جنوبی هستیم .

او در ادامه گفت: حاصل مدیریت های بی برنامه این میشود که بجای رونق تجاری شاهد از بین بردن کالاهای مردم و معدوم کردن کالاهای فاسد موجود در بندر آبادان هستیم که این موضوع جای تأسف و تأثر دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: استاندار خوزستان چرا در خصوص بی تحرکی مدیران حوزه اقتصادی واکنشی نشان نمی‌دهد و بنادر و گمرکات استان را از وضعیت رکود و بی تحرکی فعلی نجات نمی دهد.

مولوی در پایان افزود: خوزستان مهد تجارت و بازرگانی منطقه خلیج فارس بود اما امروز دچار ایستایی و روزمرگی و پسرفت در فعالیت تجاری شده است که بایستی هر چه زودتر برای رهایی از این شرایط چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.