فروزان: پارس جنوبی سقوط کند، کارگروه خرمدل به درد ما نمی‌خورد/ می‌خواستند خاکم کنند، اما نمی‌دانستند من بذر هستم!

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مدام می گویند برای اداره تیم کارگروه تشکیل داده ایم، اما اگر پارس جم سقوط کند، این کارگروه به درد نمی خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: این موضوع به حدی برای ما مشکل ساز شده که احتمال ادامه تمرین کردن مان در زمین بانک ملی ۵۰-۵۰ است. این مشکلات به تیم ضربه می‌زند، اما کادر فنی خوب ما خیلی زحمت می‌کشند و باید از آن‌ها تشکر کرد که با وجود بی‌پولی باشگاه خوب کار کرده و به بچه‌ها روحیه می‌دهند تا ما هم به عشق هواداران پارس جم بازی کنیم.

او افزود: پارس جم اکنون در شرایط خیلی بدی است و من از خرمدل، رئیس منطقه ویژه جم می‌خواهم به تیم کمک کند. کار زیادی از این مدیر نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم یک ماه و نیم پس از انتصاب به این سمت، مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند. خرمدل می‌گوید برای اداره تیم کارگروه تشکیل داده ایم، اما اگر تیم سقوط کند، کارگروه خرمدل به درد ما نمی‌خورد.

فروزان تصریح کرد: خواهش می‌کنم مدیرعامل باشگاه را هرچه سریع‌تر انتخاب کنند تا میلیارد‌ها تومانی که حق پارس جنوبی جم است و اکنون به دلیل مدیرعامل نداشتن باشگاه در اختیار اداره تربیت بدنی استان است، به ما بدهند. اکنون تیم ما در بدترین شرایط مالی و اقتصادی نسبت به تیم‌های پایین جدولی است. با یک باخت به انتهای جدول سقوط می‌کنیم و با یک برد هم می‌توانیم تک رقمی شویم.


بیشتر بخوانید:


او درباره اسکان بازیکنان پارس جنوبی در مهمانسرا و مشکل آن‌ها در تهیه آب معدنی گفت: اولین باشگاهی که در لیگ برتر همه کار‌های آن را سرمربی و سرپرست تیم انجام می‌دهند، پارس جنوبی است. افاضلی و چراغی در کنار شغل اصلی شان رئیس و عضو هیئت مدیره و حتی مدیرعامل پارس جنوبی هستند! هیچ چیز در این باشگاه نداریم و این خیلی بد است.

فروزان تصریح کرد: مدتی قبل می‌خواستند ما را از خوابگاه مان بیرون کنند. کولر و برق را قطع کردند. آب معدنی و زمین تمرین نداریم. با این وضعیت می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم؟ تمام تیم‌های پایین جدول لیگ برتری اردو‌های خیلی خوبی برگزار کرده و پاداش‌های خیلی خوبی برای بازیکنان شان در نظر گرفته اند، اما ما هیچ پاداشی نمی‌گیریم.

او افزود: حق بازیکنان پرسپولیس دست تربیت بدنی استان بوشهر است. به خرمدل می‌گویم اکنون به او نیاز داریم. تفکر خیلی بدی بین مردم جم ایجاد شده که می‌خواهند تیم بیفتد و مردم نباید با این تفکر زندگی کنند. اگر پارس جنوبی سقوط کند، همه از چشم خرمدل می‌بینند. او می‌تواند با کمک کردن به تیم و واریز سریع مطالبات بازیکنان، بین مردم جم محبوب شود.

دروازه بان تیم پارس جنوبی اظهار داشت: با تمام غیرت و تعصب مان حتی بدون پول هم تا روز آخر بازی می‌کنیم، اما اگر تیم سقوط کند بازیکن و سرمربی وظیفه‌ای ندارند.

او درباره شکایت خود از محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور گفت: درباره این موضوع در آینده صحبت می‌کنم. اکنون زمان صحبت کردن درباره شکایت من از زنوزی نیست و پس از اتمام بازی‌ها درباره چنین مسئله‌ای صحبت می‌کنم. مهم این است کارت بازی ام صادر شد. برخی می‌خواستند مرا خاک کنند، اما نمی‌دانستند خودم بذر هستم. در این مدت خیلی مرا اذیت کردند، اما اکنون تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده پارس جنوبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
این بذر بی ریشه همیشه یه حاشیه ای داره یه روز خانومش یه روز خودش یه روز.......
آخرین اخبار