در استدلالی منحصر بفرد برای توجیه سوءمدیریتش عنوان کرد؛

ترامپ: آزمایش گرفتن بیشتر باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا شد

رئیس‌جمهور آمریکا آمار بالای ابتلا به ویروس کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن را ناشی از تست‌گیری پرشمار و پیشرفته در این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با کم اهمیت جلوه دادن آمار بالای ابتلا به ویروس کرونا در کشورش، آن را ناشی از تعداد بالای آزمایش‌های تشخیصی صورت گرفته دانست.

رئیس جمهور آمریکا در استدلالی جالب توجه گفت: اگر همین حالا آزمایش‌ها را متوقف کنیم، در این صورت موارد اندکی ثبت می‌شود.

ترامپ از ابتدای همه گیری کرونا اظهارنظر‌های جنجالی و متناقضی داشته و بار‌ها مدعی شده آمریکا بیش از هر کشوری آزمایش تشخیصی کرونا را انجام می‌دهد، تا با این اظهارات از شدت نگرانی‌ها در خصوص سیر صعودی فزاینده ابتلا به این بیماری بکاهد.

ترامپ شامگاه دوشنبه در پیامی که در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، در استدلالی که متخص خود اوست، آورد: آزمایش ما بسیار بزرگتر و پیشرفته‌تر از هر کشوری است (ما در این زمینه کار بزرگی انجام داده ایم!) در نتیجه موارد بیشتری را نشان می‌دهد. بدون آزمایش یا با آزمایش کم، تقریبا هیچ موردی ثبت نمی‌شود. آزمایش یک شمشیر دو لبه است-باعث می‌شود که بد بنظر برسیم، اما خوب است که از آن برخوردار باشیم!

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز روز دوشنبه اظهارات مشابهی داشت و گفت کاخ سفید تصمیم دارد تا توجه خود را از تبعات ویروس کرونا به برگزاری کارزار انتخاباتی و بازگشایی ایالت‌های اختصاص دهد.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۵۰ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۱۸ هزار و ۲۸۳ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
قبول نیست ،حرفاشو از روحانی کپی کرده
آخرین اخبار