صدور۴۰ مجوز اقامتگاه بوم‌گردی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۴۰ مورد اقامتگاه بوم گردی جدید تا پایان سال جاری در استان صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی به رسانه‌ها اعلام کرد: به منظور توسعه صنعت گردشگری و افزایش تخت‌های اقامتی در استان امسال ۴۰ مجوز اقامتگاه بومگردی در لرستان صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری می‌تواند نقش مهمی در رشد اقتصادی استان و کشور داشته باشد افزود: توسعه صنعت گردشگری با اشتغالزایی همراه است که می‌تواند سرمایه کشور را بیمه کند به همین منظور توسعه مراکز بومگردی از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود و با سرمایه گذاران این حوزه نهایت همکاری را به عمل می‌آید.

قاسمی بیان کرد: در حال حاضر هفت واحد بوم گردی در استان لرستان مشغول به فعالیت هستند و هفت مورد دیگر نیز در حال ساخت می‌باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در شرایط موجود و وجود ظرفیت‌های بی بدیل طبیعی و تاریخی لرستان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری در گرو توسعه امکان گردشگری و بوم گردی ست عنوان کرد:امیدواریم با حمایت‌های استانی و صندوق توسعه ملی در راستای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران این حوزه، موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی پایداری در استان لرستان باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار