بهره مند در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علت فروش شیرینی لاکچری در برخی قنادی ها چیست؟

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در خصوص فروش شیرینی لاکچری در برخی قنادی ها توضیحاتی داد.

علت فروش شیرینی لاکچری در برخی قنادی ها چیست؟علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از آرامش حاکم بر بازار شیرینی خبر داد و گفت: با بسته شدن تالارهای پذیرایی کار قنادان نیز با کسادی رو به رو شد چرا که در حال حاضر هیچ گونه مراسمی برپا نمی شود و تقاضایی برای شیرینی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در خصوص افزایش قیمت شیرینی، تشریح کرد: با وجود اینکه مواد اولیه برای تهیه شیرینی از جمله شکر، تخم مرغ، روغن و ... افزایش قیمت داشته است اما قیمت شیرینی هیچ تغییری نداشته و همان قیمتی است که در سال گذشته عرضه می شد.

بهره مند از افزایش قیمت شیرینی خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه برای تهیه شیرینی درخواست داده ایم تا قیمت شیرینی نیز گران شود اما تاکنون موافقتی در این خصوص صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمتی برای شیرینی در روز مادر نداریم/ نرخ هر کیلو شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان


این مقام مسئول درخصوص فروش برخی از شیرینی‌های به اصطلاح لاکچری و خاص و گرانی بیش از اندازه آنها، بیان کرد: باید دید متریالی که برای تهیه شیرینی استفاده شده چه چیزی است به طور مثال گردویی که قبلا ۷۰ هزار تومان خریداری می‌شد هم اکنون ۱۵۰ هزار تومان شده که این موضوع قطعا باعث افزایش قیمت برخی شیرینی خاص می‌شود.

علت فروش شیرینی لاکچری در برخی قنادی ها چیست؟

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تشریح کرد: برخی مواد برای تهیه شیرینی صد در صد گران شده است اما قیمت محصول نهایی همان مقدار قبل است. در فروش قنادان و شیرینی فروشان نظارت کافی را داریم و در صورتی که مردم شکایاتی داشته باشند به آن رسیدگی می کنیم.

بهره‌مند در ادامه از قیمت شیرینی‌های پر مصرف در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرین پاپیون ۳۸ هزار تومان، شیرینی یزدی ۲۱ هزار تومان در بازار است.

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در ادامه اظهار کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹-۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
اتحادیه خبر داره که قنادی ها چه چیزی را به خورد ملت می دن و چگونه شیرینی ها را درست می کنند کنترلی که ندارید پس طوری صحبت نکنید که فکر کنیم نظارت دقیقی دارید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
۱_ مگه قرار نبود که به اون مدل شیرینی دیگه دانمارکی گفته نشه پس چرا اینجا از واژه دانمارکی استفاده شده (مربوط به قضیه توهین به پیامبر ایسلام در روزنامه های دانمارک )
۲_ مورد دیگه اینکه شما نمی خواد غصه قشر پولدار جامعه را بخوری که چرا فلان مدل شیرینی لاکچری گرون شده . شما غصه اونایی را بخور که سال تا سال نمیتونن یک کیلو شیرینی معمولی برای خانوادشون بخرند .
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام لایک داری به خدا راست گفتی
آخرین اخبار