دمشق: تحریم‌های جدید آمریکا نقض تمام قوانین بین‌المللی است

وزارت خارجه سوریه تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور تحت عنوان «سزار» را نقض تمام قوانین بین‌المللی و شبیه به راهزنی خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، یک منبع در وزارت خارجه سوریه گفت: بسته اول تحریم‌های آمریکا علیه سوریه تحت عنوان قانون سزار نقض تمام قوانین بین‌المللی است و مسئولان آمریکا با این کار، خود را تا سطح یک راهزن  تنزل داده اند.

این منبع افزود: دولت آمریکا شهروندان خود را در خیابان‌ها دنبال می‌کند و آن‌ها را می‌کشد. شنیع‌ترین اقدامات تبعیض نژادی و کپی برداری از جنایات اجدادشان علیه ساکنان اصلی آمریکا را انجام می‌دهند؛ چنین دولتی باید آخرین کسی باشد که از حقوق بشر حرف می‌زند. دولت آمریکا بر پایه فرهنگ کشتار بنا شده و برای هیچ ارزشی احترام قائل نیست.

این مقام مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت: اظهارات مقامات آمریکایی در مورد حقوق بشر در سوریه بسیار فراتر از کذب و نفاق است و حمایت‌های آن از تروریست‌ها در ریختن خون ملت سوریه مؤید کذب بودن ادعا‌های آن است. تحریم‌های جدید نمود تازه‌ای از این تروریسم است.

او در پایان تاکید کرد: ارتش و مردم شجاع سوریه همانطور که طرح توطئه آمیز و تروریستی آمریکا علیه حاکمیت سوریه را از بین بردند، اجازه نخواهند داد تا جنایتکاران کاخ سفید طرح فروپاشیده خود را احیا کنند و با قدرت و اراده قوی با این تحریم‌ها مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار