سرهنگ اسکندری خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای آرایشگاه‌های زنانه قیامدشت

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق سریالی آرایشگاه‌ها، خانه‌های خالی از سکنه و ساختمان‌های در حال ساخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت گفت: در پی وقوع سرقت سریالی از آرایشگاه‌های زنانه، ساختمان‌های در حال ساخت و ساختمان‌های خالی از سکنه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: مأموران با مراجعه به محل‌های سرقت دریافتند که سارق آرایشگاه‌های زنانه که در روز‌های تعطیل با تخریب قفل درب ورودی سرقت می‌کرد با سارق ساختمان‌های نیمه کاره یکی بوده و در گام بعدی در تحقیقات پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سابق بر این به ارتکاب همین عناوین مجرمانه به مدت ۴ سال در زندان بوده و در دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران محل سکونت سارق را شناسایی کردند، اما دریافتند که سارق در محل سکونتش تردد کمی دارد و اغلب در پاتوق‌ها به سر می‌برد.

کلانتر محله قیامدشت با اشاره به اینکه پاتوق سارق شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضایی متهم در پاتوقش دستگیر شد و به ۱۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: سارق اظهار داشت، اموال سرقتی را به مالخری در شرق تهران به نام فرزاد فروخته است که با هماهنگی‌های قضایی مخفیگاه مالخر شناسایی و دومین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه تمامی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار