بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۷۶)؛

از دانلود برنامه پیش‌بینی دقیق آب و هوا تا برنامه ساخت استوری و پست ویدئویی

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۶)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

از دانلود برنامه پیش‌بینی دقیق آب و هوا تا برنامه ساخت استوری و پست ویدئوییبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود نرم افزار اسکنر اندروید

دانلود 4K Wallpapers 1.6.7.1 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص

داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز به شما برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصاویر زیادی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد. شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

برنامه 4K Wallpapers – Auto Wallpaper Change نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. نرم‌افزار مذکور توسط HD Pro Walls توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به هزاران والپیپر گوناگون دسترسی داشته باشید.

EssentialPIM

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Today Weather - Forecast 1.5.0-10.060620 - برنامه پیش‌بینی دقیق آب و هوا

برنامه Today Weather – Forecast Premium یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشنن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.


دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
 
دانلود Amazing Flashlight 2.5 – چراغ قوه قدرتمند
 
نرم افزار Amazing Flashlight یک برنامه فوق‌العاده حرفه‌ای با رابط کاربری زیباست که گوشی شما را به چراغ قوه پیشرفته تبدیل می‌کند. علاوه بر آن قابلیتی به نام Night Vision در این برنامه وجود دارد که دوربین گوشی شما را به یک دوربین دید در شب تبدیل می‌کند، این قابلیت بیشتر زمانی که در تاریکی مطلق حضور داشتید برایتان کاربردی خواهد بود. اضافه شدن رنگ‌های جدید، اضافه شدن چراغ ماشین پلیس‌های اروپا و برخی دیگر از ویژگی‌های کلیدی Amazing Flashlight می‌باشد.

دانلود Amazing Flashlight 2.5 – چراغ قوه قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Microsoft Math Solver 1.0.133 – نرم افزار مایکروسافت برای حل مسائل ریاضی

ریاضی برای بسیاری از افراد در دنیای همیشه به معنای معادلات سخت و پیچیده‌ای است که برای حل شدن نیازمند زمان نسبتا زیادی است. در کودکی بسیاری از افراد نیز آرزو می‌کردند که می‌تواستند از دستگاهی برای حل معادلات ریاضی خود استفاده کنند. باید به شما بگوییم که مایکروسافت این آرزو را به حقیقت بدل کرده است.

 برنامه Microsoft Math Solver با فناوری خاصی که دارد می‌تواند به راحتی معادلات شما را تنها با یک عکس حل کند. این برنامه به قدری در این زمینه قدرتمند عمل کرده است که ظرف مدت نسبتا کوتاهی توانسته به محبوبیت بسیار بالایی برسد و کاربران زیادی به صورت روزانه از آن استفاده کنند. 

در این برنامه شما یا با وارد کردن مسائل با کشیدن و نوشتن به صورت دست خط یا از طریق اسکن سوال توسط گوشی می‌توانید به راه حل سوال‌های خود برسید. 

دانلود Two Dots 5.19.1 - بازی پازل محبوب دو نقطه اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Story Maker 28.0 – برنامه ساخت استوری و پست ویدئویی

در روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها شناخته می‌شود؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده است و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم‌افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند؛ Video Story Maker, Post Maker, Social Video Maker عنوان یک برنامه برای ساخت استوری‌های زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

دانلود  Story Maker 28.0 – برنامه ساخت استوری و پست ویدئویی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Jono Pro 2.1.3 – آیکون پک زیبا و خاص جونو

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، نرم افزار Jono Pro است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید. شما در این برنامه به بیش از چهارده هزار آیکون زیبای با کیفیت دسترسی دارید.

دانلود Simplit – Icon Pack 1.3.5 – آیکون پک زیبا مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Instagram 147.0.0.0.62– برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. با نرم‌افزار اینستاگرام می‌توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس‌هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب‌ترین جلوه‌های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس است که فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد و عکس را زیباتر کند.

دانلود Instagram 138.0.0.0.37 – برنامه رسمی اینستاگرام
 

دانلود Chrome Canary 85.0.4171.0 – مرورگر وب در حال توسعه کروم زرد
 
 جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده است تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئيچ

برنامه توئیچ اپلیکیشنی اختصاصی برای ایجاد ارتباطات بین علاقه‌مندان دنیای بازی است. بازیکنان و گیمرها از طریق این برنامه می‌توانند به صورت همزمان بازی کنند و با یکدیگر صحبت کنند و یا به تماشای ویدیو‌های زنده بازیکنان نگاه کنند.
این برنامه همچنین امکان ایجاد تماس‌های صوتی، ارسال پیام صوتی و ارسال پیام متنی را می‌دهد.  مخاطبین این برنامه می‌توانند نام بازی‌های خود را در هنگام انجام برای دیگران به نمایش بگذارند تا در صورت لزوم افراد دیگر نیز به آن‌ها بپیوندند. کاربران همچنین امکان ایجاد گروه‌های بازی را دارند تا یک تیم در کنار هم بتوانند تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

دانلود Twitch 9.0.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئيچ

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ES File Explorer File Manager Premium 4.2.2.6 - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر

یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد.

ES File Explorer File Manager
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار