بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۳۰ خرداد؛

دلتنگی جواد کاظمیان برای شادروان مهرداد اولادی؛ اشاره مدافع پرسپولیس به برد خاطره‌انگیز مقابل الدحیل در آزادی

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


  • بیشتر بخوانید

دلنوشته سرپرست پرسپولیس درباره روز‌های کرونایی؛ تصویری زیبا از طبیعت که آقای فوتبالیست منتشر کرد


کمال کامیابی نیا، مدافع تیم پرسپولیس تهران با انتشار تصویری خاطره انگیز از بازی پرسپولیس مقابل تیم الدحیل قطر در آزادی که با برد شیرین ۳ بر ۱ پرسپولیس به پایان رسید نوشت: «چه حسی داشتید شب بازی با الدحیل.»

ورزشکاران

جواد کاظمیان، بازیکن سابق پرسپولیس تصاویری از دوست، همبازی و همباشگاهی خود مرحوم مهرداد اولادی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در این پست نوشت: «دلم واسه غر زدنات تنگ شده/ لعنت به این دنیای بی رحم.»

ورزشکاران

آرش برهانی، مهاجم اسبق استقلال تهران با انتشار تصویری از خود در کنار یکی از دوستانش نوشت: «دوری دوستی‌های کوچکو از دل میبره، ولی به دوستی‌های بزرگ عظمت میده.»

ورزشکاران

مرتضی پورعلی گنجی، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار تصویری از خود در کنار خانواده اش نوشت: «خانواده یعنى گرماى بى پایان دل و جان ‎و بودنشان یعنى آرامش و اوج سعادتمندى.»

ورزشکاران

علی کریمی، ملقب به جادوگر فوتبال ایران با انتشار پستی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد. او در این پست نوشت: «خیلى وقت‌ها باید یادمون نره بهمون چى گذشت تا گذشت.»

جدیدترین پست اینستاگرامی جادوگر فوتبال ایران؛ دلتنگی جواد کاظمیان برای شادروان مهرداد اولادی؛ اشاره مدافع پرسپولیس به برد خاطره انگیز مقابل الدحیل در آزادی

زین الدین زیدان، ملقب به زیزو، ستاره سابق فوتبال فرانسه و سرمربی حال حاضر تیم باشگاه رئال مادرید اسپانیا تصویری از خوشحالی بازیکنان تیم رئال پس از پایان بازی با تیم والنسیا رادر صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. تیم رئال دیشب موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دهد.

جدیدترین پست اینستاگرامی جادوگر فوتبال ایران؛ دلتنگی جواد کاظمیان برای شادروان مهرداد اولادی؛ اشاره مدافع پرسپولیس به برد خاطره انگیز مقابل الدحیل در آزادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار