رئیس انجمن صنفی مهمان پذیران استان قم؛

باید برای افزایش زمان اقامت مسافران در قم انگیزه ایجاد کنیم

جزینی گفت:باید از شیوه‌های علمی برای مدیریت تاسیسات گردشگری در قم استفاده شود و دولت حمایت‌ لازم را در این زمینه داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسین جزینی رئیس انجمن صنفی مهمان پذیران قم با اشاره به مشکلات توسعه گردشگری در قم گفت: یکی از مشکلات در این زمینه کوچک بودن مساحت املاک موجود در بافت فرسوده پیرامون حرم حضرت معصومه (س) است که مانع از احداث هتل‌های بزرگ در این بافت می‌شود و قیمت همین املاک کوچک هم به شدت افزایش یافته است.

او  ادامه داد: بار‌ها برای توسعه واحد‌های اقامتی موجود در استان قم با مقامات ملی نامه نگاری کردیم، فرصت سال‌های گذشته را برای توسعه این واحد‌ها از دست دادیم تا مسافران در قم بتوانند در اماکن اقامتی مطلوبی حضور یابند. توسعه واحد‌های اقامتی در استان نیاز به کمک و حمایت دولت دارد، در حالی که اکنون حتی وزارت میراث فرهنگی به این مساله توجه لازم را ندارد.

جزینی علمی شدن مدیریت تاسیسات گردشگری استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید از شیوه‌های علمی برای مدیریت این تاسیسات در استان استفاده شود و دولت هم باید حمایت‌های لازم را در این زمینه داشته باشد.

رئیس انجمن صنفی مهمان پذیران استان قم عنوان کرد: باید برای افزایش زمان اقامت مسافران در استان انگیزه ایجاد کنیم، ضعف مدیریت تاسیسات گردشگری قم در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به مسافران را می‌پذیرم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار