مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اولین زمین بتنی مینی گلف کشور به مناسبت هفته دولت در اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در مجموعه گردشگری دهکده سنگی اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه این زمین توسط بخش خصوصی در حال آماده سازی می‌باشد، بیان کرد: این مجموعه دارای زمین مینی گلف، شاتینگ و پاتینگ می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران رشته گلف در سال‌های اخیر درخشش خوبی در سطح آسیایی و کشوری داشته اند لازم است این رشته در سطح استان اردبیل نیز فراگیر شده و در تمامی شهرستان‌ها زیرساخت‌های لازم برای فعالیت این رشته ایجاد شود.

انوشیروانی اضافه کرد: رشته گلف رشته‌ای جذاب و مفرح بوده و سن و سال نمی‌شناسد لذا باید برای همگانی کردن آن تلاش کنیم.

او گفت: هیات گلف نیز باید برای کارکنان دولت هم برنامه ویژه ایی داشته باشد و مسابقات و آموزش کارکنان دولت در این رشته را پیگیری کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های هیات گلف و انجام آموزش‌های لازم در بین علاقمندان با استعداد این رشته در آینده شاهد پیشرفت بیش از پیش رشته گلف و ورزشکاران این رشته در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.