سرمربی تیم ملی اپه:

اردو‌های شمشیربازان اپه به زودی برگزار خواهد شد

یعقوبیان گفت: اردو‌های شمشیربازان اپه به احتمال زیاد در ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

/////یعقوبیان: اردو‌های شمشیربازان اپه به زودی برگزار خواهد شدعلی یعقوبیان سرمربی تیم ملی اپه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات شمشیربازی اسلحه اپه اظهار کرد: با توجه به لغو تمامی مسابقات ورزشی در کل دنیا مسابقات شمشیربازی نیز لغو شد. در مسابقات شمشیربازی نیز در هر اسلحه تقریبا ۱۰ رقابت جایزه بزرگ را پیش رو داشتیم. رقابت‌های قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و رقابت‌های دیگری نیز در برنامه های ما قرار داشت که تمامی این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید.

او افزود: فدراسیون جهانی بنا دارد که دو مسابقه در هر اسلحه شمشیربازی در رده بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان برگزار کند البته تاریخ برگزاری این رقابت‌ها هنوز تعیین نشده است. در رده جوانان و نوجوانان نیز تمامی رقابت‌ها لغو شده اند و فقط در رده بزرگسالان این مسابقات برگزار می‌شود.

یعقوبیان ادامه داد: مسابقات گزینشی المپیک دو مسیر دارد. مسابقات رنکینگ جهانی که به پایان نرسید و ۲ مسابقه دیگر از آن باقی مانده است و یکی دیگر مسابقات گزینشی افرادی است که سهمیه شان را از رنکینگ نگرفته اند.

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه تصریح کرد: در اسلحه اپه تاکنون به رقابت‌های بین المللی اعزام نشده ایم و رنکینگی کسب نکرده ایم. قرار است شمشیربازان اپه در دو مسابقه جهانی شرکت کنند و محک بخورند. فروردین ماه سال آینده مسابقات گزینشی اسلحه اپه قرار است برگزار شود.

او درباره تعویق المپیک افزود: تعویق المپیک یک بحث مشکل ساز شده است نه فقط کشور ما بلکه کل دنیا درگیر این موضوع هستند. اولین اردوی تیم ملی اسلحه اپه به احتمال زیاد در ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شمشیربازان را به آمادگی کامل جسمانی برسانیم و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را با آن‌ها انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه در پایان گفت: در روز‌های قرنطینه و تعطیلی باشگاه‌ها از طریق اینترنت با بازیکنان در ارتباط بودم تا عملکرد جسمانی ورزشکاران افت پیدا نکند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار