فروش اموال دولتی به شرط ثبت در سامانه سادا

معاون نظارت مالی اداره کل دارایی استان یزد گفت: دستگاه‌های دولتی می‌توانند کسری اعتبارات خود را از محل فروش و یا اجاره اموال مازاد غیرمنقول خود تامین کنند.

سامانه سادابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید نورایمانی  معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جمع ذیحسابان استان گفت: ثبت اموال در سامانه سادا یکی از شروط اصلی فروش اموال مازاد است و در صورتی که که نسبت به این کار اقدام نشود، نمی‌توانند اموال خود را بفروشند.

اوبا بیان اینکه حدود ۸۵ درصد دستگاه‌های دولتی استان یزد اموال غیرمنقول خود را در سامانه مورد نظر ثبت کرده اند، اظهار داشت: در صورتی که دستگاهها، اموال خود در سامانه یاد شده ثبت نکند این اموال از نظر دولت مازاد محسوب شده و دولت خود اقدام به فروش آن‌ها خواهد کرد.

نورایمانی پایان خردادماه را آخرین فرصت برای ثبت اموال در سامانه یاد شده بیان کرد و ادامه داد: در این راستا، کمیته ویژه‌ای به ریاست استاندار در استان تشکیل شده است که پیشنهادات و درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین با اشاره به اعتبارات اسناد خزانه، گفت: پیمانکاران اسناد خزانه سال ۹۸ خود را حداکثر تا اوایل شهریورماه به خزانه استان تحویل دهند تا اقدامات بعدی جهت واریز و یا تسویه حساب آن‌ها انجام شود.

او مهلت سال مالی اعتبارات هزینه‌ای یا جاری را پایان خردادماه اعلام کرد و افزود: پایان شهریورماه، پایان سال مالی اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار