رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: ۴۰ هزار قوطی نوشیدنی انرژی زای تاریخ گذشته به ارزش ۴ میلیارد ریال از انباری در غرب تهران کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در حوالی تهرانسر، نوشیدنی‌های تاریخ گذشته را از سطح بازار جمع آوری و با حک کردن تاریخ جدید بر روی قوطی‌ها مجددا آن‌ها را به بازار مصرف عرضه می‌کند، موضوع در دستور کار تیم عملیات قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر تصریح کرد: در تحقیقات اولیه صحت خبر دریافتی تایید شد و با هماهنگی مرجع قضایی، تیمی از ماموران کلانتری تهرانسر با حضور نماینده وزارت بهداشت از انبار بازید و در بازرسی‌های تکمیلی ۴۰ هزار قوطی نوشیدنی انرژی زا تاریخ گذشته کشف کردند.

وی عنوان کرد: در بازجویی‌های مقدماتی از مالک انباری به دست آمد، متهم پرونده نوشیدنی‌های انرژی زا را از سطح سوپر مارکت‌های تهران جمع آوری و با حک کردن تاریخ جدید بر روی نوشیدنی ها، آن‌ها را به قیمت پایین‌تر از قیمت واقعی به صورت فروش آنلاین اینترنتی به بازار مصرف عرضه می‌کند.

سرهنگ مالمیر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: متهم پرونده مردی ۴۰ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فروش مواد غذایی تاریخ گذشته سلامت جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با این افراد با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار