فوت ۸ نفر بر اثر ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از فوت ۸ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکترسلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: هم اکنون ۲۹۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آبادان بستری هستند که از این تعداد ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری به سر می‌برند.

او افزود:در ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا رخ داد که شامل ۴ نفر از آبادان، ۳ نفر خرمشهر و ۱ ازنفر شادگان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به وضعیت قرمز جنوب غرب خوزستان افزود:اجباری کردن استفاده از  ماسک در آبادان دستور خوبی است اما این امر برای خرمشهر و شادگان هنوز اتخاذ نشده است .

سلمان زاده گفت: بسیاری از شهروندان  یا بیماری کرونا را باور ندارند یا ترسی از بیماری ندارند که این مساله، بسیار خطرناک است و باید با چنین افرادی برخورد شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.