خدابخشی در صحن علنی:

دولت به خرید تضمینی گندم توجه کند

نماینده مجلس یازدهم خطاب به وزیر کشاورزی گفت: دولت در هزینه‌های بالای خرید تضمینی یا برنامه ندارد و یا این مسئله را به موقع اجرا نکرده است.

دولت به خرید تضمینی گندم توجه کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خدابخشی، نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز خطاب به وزیر کشاورزی گفت: شما در جلسه رأی اعتمادتان قول دادید که جوانگرایی مدیران مبارزه با فساد را در دستور کار قرار می‌دهید، اما تا به الآن به آن عمل نکرده‌اید.

او ادامه داد: انتصابات شما در وزارت جهاد کشاورزی از مرکز تحقیقات کشاورزی بوده است.

خدابخشی گفت: برای رسیدن به اهداف کمّی برنامه ششم و الگوی کشت و گیاهان دارویی که در باره آن قول داده بودید چه اقدامی کرده‌اید اگرچه محدودیت‌هایی هم وجود داشت.

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: کشاورزان در فرآیند پس از تولید و در فرآورده و عرضه مشکلاتی دارند و وزیر کشاورزی باید درباره تکمیل زنجیره تولید توضیح دهد.

او اظهار کرد: دولت در تأمین هزینه‌های بالای خرید تضمینی یا برنامه ندارد و یا به موقع امر مذکور را اجرایی نکرده است.

خدابخشی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: در حوزه آبخیزداری چه کرده‌اید؟ بیشتر منابع به سمت سد سازی رفته است و سد‌ها به دریاچه تبخیر تبدیل شده‌اند و اکوسیستم با تغییر مواجه شده است.

نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: بهسازی جاده‌های بین مزارع، لایروبی قنات‌ها بر عهده وزارت کشاورزی است و خسارت‌های سیل لرستان به درستی پرداخت نشده است، در این مسئله نه آقای نجار در سازمان مدیریت بحران و نه وزارت کشاورزی کاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار