بازگشایی ۲۷ کیلومتر محور صعب العبور توسط راهداران سیب و سوران

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیب و سوران گفت: ۲۷ کیلومتر محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی در این شهرستان توسط راهداران این اداره در سال جاری بازگشایی شد.

احمد بارک زهی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیب و سوران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۲۷ کیلومتر محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی در این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان توسط راهداران این اداره در سال جاری بازگشایی شد.

 احمد بارک زهی اظهار داشت: طول کل بخش صعب العبور محور مذکور، ۴۷ کیلومتر است که عملیات بازگشایی آن از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۶۰ درصد آن اجرایی شده است.

او  ادامه داد: ۲۷ کیلومتر بازگشایی شده در محور ارتباطی هیدوچ – کلوکی کمک قابل توجه‌ای به کاهش طول مسیر تردد و هزینه‌های تحمیلی به ساکنان افزون بر ۶۰ روستای منطقه داشته است به طوری که روستاییان به جای طی مسافت حدود ۱۶۵ کیلومتری سیرکان- سراوان- بخش مرکزی هیدوچ، به طور مستقیم و با طی ۴۵ کیلومتر به مقصد مورد نظر خود می‌رسند.

 سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه بازگشایی مسیر مذکور سبب رضایت مردم بومی منطقه گردیده و تقدیر بخشدار محترم هیدوچ از راهداران را در پی داشته است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده بازگشایی ۲۰ کیلومتر باقی مانده نیز در تابستان سال جاری به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار