مهلت واریز وجه رزروی‌های ایران خودرو اعلام شد

مهلت واریز وجه رزروی‌های طرح پیش فروش ایران خودرو تا ۵ تیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتریان منتخب ایران خودرو که در فهرست رزروی‌ها (ذخیره) طرح پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو قرار گرفته اند تا پنجشنبه این هفته مهلت واریز وجه دارند.

این گروه از منتخبان با افرادی که در مهلت تعیین شده، اقدام به واریز وجه خودرو نکرده بودند، جایگزین شده اند و بر این اساس پس از اتمام مهلت تعیین شده، طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو پیامک از سوی ایران‌خودرو برای افراد جایگزین ارسال شده است.


بیشتر بخوانید

مشکل واریز وجه پیش‌خرید محصولات ایران‌خودرو برطرف شد


این تعداد از متقاضیان تا روز پنجشنبه این هفته پنجم تیرماه مهلت دارند تا با واریز وجه پیش پرداخت خودرو طبق جدول اعلام شده در بخشنامه پیش‌فروش یک‌ساله نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

مشتریان از طریق درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران‌خودرو می توانند برای پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران‌خودرو قرعه‌کشی پیش‌فروش ۴۵ هزار دستگاه خود را ۲۴ خردادماه برای ۱.۵ میلیون مشتری خود انجام داد و به آن‌ها تا پایان روز شنبه (۳۱ خردادماه) برای واریز مبلغ علی‌الحساب خودرو‌ها مهلت داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
تعرفه واردات کاهش ندهید فقط انحصار واردات از یک مشت بی وجدان خارج کنید هر کسی خواست خودرو وارد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
برای من امروز پیامک اومد.که رزرو بودی و الان تا ۴۸ ساعت وجه رو واریز کن
چرا همون روز اول نگفتی رزرو بودی الان بعد یک هفته پیام دادی.عزیز من مگه پول نقد میمونه که من نگه دارم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
قیمت خودرو مهار شدنی نیست ... اینو یه بچه هم میفهمه ولی مئسولین نفهمیدن یا که فهمیدن دوس دارن هی گرون شه به نفعشونه...هر جنسی تو بازار کم باشه گرون میشه... وقتی پیاز کمه گرون میشه .واردات انجام میشه درست میشه..اقایون خودرو وارد کنید...
United States of America
سعیدمرادی
۲۰:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آقا شما قرعه کشی احتیاچ ندارین کسی که مثل من تو عمرش به خودرو هم از این شرکت نگرفته پلاک فعال هم نداره حتی خانواده هم ماشین نداره تو اولویته قرعه کشی میخود چیکار لطفا اینو به گوش آقای مقیمی مدیر عامل ایران خودرو برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
واقعا خیلی مسخره منکه چندتا کارت داشتم سامانه امتا احرازش نمیکرد ک پولو پرداخت کنم. شما که بلد نیستین سیستم طراحی کنید چرا شرط کارت میزارین اصن ایا با شرط، کارت میشه جلوی دلال رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خسته نباشيد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام.به خدا هر چی دلال دور و برمون بود اسمشون واسه خودرو در اومد و الان توی گروه های واتس آپ دنبال فروش حواله هستند ولی من و چند تا از دوستان و فامیل که واقعا به ماشین نیاز داریم و یکسال هست که دنبال ثبت نام هستیم اسممون در نیومد.سیستم فروش و قرعه کشی خودرو غیر عادلانه بود.از همون اول که مبلغ پیش پرداخت را حذف کردند معلوم بود.شما هم طرفدار همین سیستم دلالی هستید نشان به این نشان که نظر من را درج نخواهید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۲۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ماشین دوباره گرون شد رسیدگی کنید
آخرین اخبار