علوی: نبی از زحمات داوران تشکر کرد/ نشست خبری سرمربی تیم ملی به شکل مجازی برگزار می‌شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: مهدی نبی امروز (دوشنبه) در سمینار داوران فوتبال ایران از آن‌ها تشکر کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره دیدار مهدی نبی با اعضای کمیته داوران و داوران لیگ برتری بیان کرد: امروز (دوشنبه) سمینار یک روزه داوری برگزار شد و دبیرکل فدراسیون هم با حضور در این سمینار از زحمات داوران لیگ برتری و اعضای کمیته داوران تقدیر و تشکر کرد.

او افزود: با در نظر گرفتن واقعیت جامعه داوری به عنوان رکن بسیار مهم فوتبال کشور در زمان شیوع ویروس کرونا برای حفظ آمادگی بدنی و مبتلا نشدن به این ویروس منحوس زحمات زیادی کشیدند. نبی از زحمات داوران تشکر کرد و امیدواریم این قشر مقدس در آینده شرایط خوبی برای فوتبال کشورمان رقم بزند.

علوی تصریح کرد: پس از این جلسه نبی به همراه مهدی خراطی، جلسه‌ای را با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در محل مرکز ملی فوتبال برگزار کرد. این جلسه درباره مرور برنامه‌های پیش رو برگزار شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: امشب (دوشنبه) اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر شرکت می‌کند و بی شک برنامه ریزی ما این است در روز‌های آتی با قطعی شدن برنامه‌های تیم ملی نشست خبری سرمربی تیم ملی به صورت مجازی برای رسانه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار