تزریق چربی به روش میکروفت در کلینیک هلیا

تزریق چربی میکروفت، یکی از ایده آل ترین روش ها برای محو کردن نشانه های پیری و به دست آوردن شادابی و طراوت در چهره است و در این فعالیت، چربی ها از بدن خود شما گرفته شده و برای به وجود آوردن حجم مناسب، به بخش های دیگری تزریق می شوند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تزریق چربی میکروفت، یکی از ایده آل ترین روش ها برای محو کردن نشانه های پیری و به دست آوردن شادابی و طراوت در چهره است. این فرآیند از سال ها، پیشرفت های قابل توجهی داشته و امروزه نتایج شگفت انگیزی به دنبال دارد.

در این فعالیت، چربی ها از بدن خود شما گرفته شده و برای به وجود آوردن حجم مناسب، به بخش های دیگری تزریق می شوند. در واقع با استفاده از این فرآیند، می توان کاهش چربی های انباشته در نقاطی از بدن و همچنین افزایش حجم و زیبایی را در نقاط دلخواه به وجود آورد.

کلینیک تخصصی هلیا به عنوان پیشگام فعالیت های نوین زیبایی در ایران، تزریق چربی را با روش های نوینی مثل نانوفت و میکروفت انجام می دهد. در کلینیک هلیا علاوه بر استفاده از متد های روز دنیا برای فعالیت های زیبایی، از به روز ترین و بهترین دستگاه های موجود در این زمینه استفاده می شود.

تزریق چربی به روش نانوفت و میکروفت در ایران به صورت انحصاری در کلینیک هلیا انجام می شود. اگر می خواهید این فرآیند را با بهترین نتیجه و کم ترین عارضه های جانبی پشت سر بگذارید، حتما باید به سراغ روش های مدرن تر آن بروید. این روش های مدرن به روز، تزریق چربی را به یک فعالیت بسیار دلچسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، چگونه انجام می شود؟

در کلینیک تخصصی هلیا، اولین مرحله از فرآیند انتقال چربی، حضور شما در مشاوره تخصصی با پزشک خواهد بود. در این جلسه، هم شما به پزشک توضیح می دهید که چه انتظاری از این فعالیت زیبایی دارید و هم پزشک، نحوه انجام فرآیند را برای شما شرح می دهد. علاوه بر این، باید پس از انجام معاینه های اولیه، به صورت کامل مشخص شود که برداشتن چربی ها و انتقال آن ها، شامل کدام نقاط بدن خواهند شد.

استفاده از پزشک متخصص در مشاوره، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که می تواند تصویری دقیق و واقع گرایانه از این فعالیت به شما ارائه کند. همچنین حضور پزشک متخصص همه تردید های شما را برطرف خواهد کرد.

در تزریق چربی به روش نانوفت آنچه اهمیت فراوانی دارد، به خرد کردن چربی ها مربوط می شود. در واقع در این فعالیت قبل از انجام انتقال، چربی ها ابتدا در سایز نانو خرد می شوند تا انتقال آن ها شرایط ساده تری پیدا کند.

هر چه چربی ها بیشتر خرد شوند، روند انتقال آن ها به شکل مطلوب تری صورت می گیرد. تزریق چربی به روش میکروفت، بر همین اساس به وجود آمده است. امروزه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها، می توان چربی ها را در سایز میکرو خرد کرد تا شرایط بهتری برای استفاده از آن ها به وجود بیاید.

توجه داشته باشید که انتقال چربی به روش میکروفت، تنها در صورت در اختیار داشتن دستگاه های مدرن و همچنین دانش کافی، امکان پذیر خواهد بود. این فعالیت در ایران به صورت انحصاری در اختیار کلینیک هلیا قرار دارد. این تنها مرکز زیبایی در ایران به شمار می رود که از قابلیت خرد کردن چربی ها در سایز نانو برخوردار است.

تزریق چربی به روش میکروفت، چه امتیازهایی دارد؟

تقریبا همه افراد دوست دارند تا جایی که می شود، نشانه های افزایش سن را در چهره خود پنهان کنند. تزریق چربی به روش میکروفت، یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای بازگرداندن طراوت و جوانی به چهره است. چرا که کاهش حجم صورت، همواره یک تهدید بزرگ برای جوانی به نظر می رسد.

در کلینیک پوست و مو هلیا، این فعالیت با بالاترین سطح از استاندارد های جهانی صورت می گیرد. به همین خاطر است که هر ساله افرادی از کشور های مختلف دنیا برای انجام این فرآیند در کلینیک هلیا، به ایران سفر می کنند.

انتقال چربی با روش های نانوفت و میکروفت، نقص های همیشگی انتقال چربی را برطرف کرده و تاثیر مثبت این فعالیت را، به شکل قابل توجهی افزایش داده است. این کار به شما کمک می کند که جوان تر به نظر برسید و با بهبود شرایط ظاهری، اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورید.

یکی دیگر از مزیت های مهم تزریق چربی به روش نانوفت و میکروفت در کلینیک هلیا، امن بودن و مطمئن بودن آن است. در کلینیک هلیا، سلامتی شما همواره در اولویت توجه پزشک متخصص و کادر پزشکی قرار می گیرد.

نتایج طبیعی حاصل از این فعالیت و همچنین دوران ریکاوری کوتاه پس از آن، دلایلی هستند که موجب می شوند افراد روش های میکروفت و نانوفت را برای انتقال چربی در بدن خود صورت بگیرند.

این فعالیت به لحاظ مالی نیز برای شما مفید خواهد بود. چرا که پس از تنها یک بار انجام هزینه، نتایج آن برای مدتی بسیار طولانی همراه شما خواهند ماند.

آیا تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، یک ریسک برای سلامتی است؟

حقیقت آن است که وقتی برای انتقال چربی به کلینیک تخصصی هلیا مراجعه می کنید، عملا همه ریسک های احتمالی این فعالیت را کاهش داده اید. چرا که استفاده از تجهیزات مدرن و همچنین پزشک معتبر در کلینیک هلیا در کنار بهره بردن از روش های نوینی مثل میکروفت و نانوفت، شما را از اضطراب و نگرانی دور خواهد کرد.

البته که همه فرآیند های زیبایی، ریسک خاص خودشان را دارند اما به همان نسبت که روش های جدید تر برای این فعالیت ها در نظر گرفته می شوند، خطرات احتمالی نیز به حداقل می رسند.

از آن جایی که در تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت از سوزن های بسیار ریز استفاده می شود، عوارض جانبی این فعالیت بسیار محدود است و شما خیلی زود می توانید زندگی عادی خود را از سر بگیرید.

تزریق چربی به روش میکروفت در کلینیک هلیا به نحوی انجام می شود که شما بلافاصله پس از پایان فعالیت، می توانید کلینیک را ترک کنید. اثری از این فعالیت نیز در بدن شما باقی نمی ماند و همه عوارض اولیه نیز در همان چند روز ابتدایی، به طور کامل از بین می روند.

بهترین تجهیزات تزریق چربی در ایران

به جرات می توان گفت که کلینیک تخصصی هلیا، از مدرن ترین تجهیزات انتقال چربی در ایران استفاده می کند. شما در شهرهای مختلف ایران، نمی توانید این خدمات را دریافت کنید و برای انجام این کار، حتما باید به کلینیک هلیا مراجعه داشته باشید و از خدمات انحصاری این کلینیک در انتقال چربی برخوردار شوید.

در متد های میکروفت و نانوفت، چربی ها ابتدا به خوبی پاکسازی شده، سپس خرد و استخراج می شوند و پس از خالص سازی، آمادگی لازم برای تزریق شدن را کسب می کنند. این روش های نوین، موجب می شوند که آثار جانبی این فعالیت به حداقل برسند و میزان تاثیر این فرآیند، چند برابر افزایش پیدا کند.

هزینه تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت

استفاده از روش های جدید برای انتقال چربی در بدن، شاید کمی هزینه بر باشد اما نتایج کاملا طبیعی این فعالیت، برای شما بسیار دلچسب خواهد بود.

در کلینیک تخصصی هلیا، با وجود استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها و همچنین تکنسین های خبره، هزینه سنگینی برای انتقال چربی از شما دریافت نمی شود. چرا که در کلینیک هلیا، رضایت شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

اگر برای شما مهم است که تزریق چربی را با بهترین استاندارد های روز دنیا انجام بدهید، انتخاب شما در این زمینه اهمیت زیادی خواهد داشت. شما باید این فعالیت را با بهترین دستگاه ها، نوین ترین متد ها و ایده آل ترین نتایج، پشت سر بگذارید.

کلینیک هلیا یکی از بزرگترین مراکز زیبایی در تهران آماده ارائه خدمات تزریق چربی و تزریق ژل و سایر موارد زیبایی با بروز ترین تجهیزات پزشکی می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار