میرزایی خطاب به وزیر کشور:

عملکرد دولت روحانی باعث کاهش سرمایه اجتماعی شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس کاهش سرمایه اجتماعی را محصول عملکرد دولت تدبیر و امید دانست.

عملکرد دولت روحانی باعث کاهش سرمایه اجتماعی شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، پس از استماع گزارش وزیر کشور، خطاب به رحمانی فضلی اظهار کرد: قول شما با عمل شما متفاوت است. صحبت از وحدت می‌کنید، اما وحدت با چه کسی و با چه محوری؟!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدالت، وحدت به وجود می‌آورد و ظلم، انشقاق و نزاع؛ آقای رحمانی فضلی چرا برخی منصوبان و استانداران شما برخلاف وحدت به جای تنش زدایی، تنش زایی می‌کنند.

او تأکید کرد: ایجاد دشمنی بین استان‌های مختلف با چه هدفی صورت می‌گیرد، چه کسی از اختلاف و نزاع در بین مردم سود می‌برد. چرا به اسم امنیت حق مسلم، قانون و مصوب برخی استان‌ها زیر پا گذاشته می شود. چرا بین مردم استان‌های مختلف تبعیض قائل می‌شوید.

میرزایی ادامه داد: کشور در سال آتی با دو انتخابات مهم روبه‌رو است، انتظار می‌رود برخی تخلفات سازمان یافته که در گذشته اتفاق افتاد تکرار نشود. عزل و نصب‌هایی در دوره مجلس دهم و یازدهم صورت پذیرفت که باید مشخص شود که با چه هدفی انجام شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه از وحدت دم می‌زنید در حالی که یکی از پایه‌های اساسی وحدت یعنی نمایندگان مجلس را نادیده می‌گیرید. بدانید این رفتار غیرمدبرانه نتایج سویی برای شما خواهد داشت.

میرزایی تصریح کرد: عملکرد دولت باعث کاهش سرمایه اجتماعی شده است و اگر آقای روحانی مستحق لعن و نفرین نباشد، قطعا مستحق سلام و درود هم نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار