عبدی: یک سال و نیم است که بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان حقوقی نگرفته اند

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره شرایط ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره جلسه خود با مدیران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درباره آماده سازی تیم ها، برنامه‌های پیش رو و تمام مسائلی که ممکن است در این مسیر با آن برخورد کنیم، با کمیته جوانان جلسه داشتیم. یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت ما، حمایت، اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی مناسب است. برنامه های خود را به کمیته ارائه دادیم و می‌توانم بگویم این برنامه‌ها هر اندازه بیشتر عملی شود، درصد موفقیت ما هم بالاتر می‌رود. به هر حال همه ما باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره قرعه این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: کره شمالی که در گروه ما قرار دارد، تیمی فیزیکی، سرعتی و تاکتیکی است. قطر هم در رده‌های پایه سرمایه گذاری خوبی کرده و بحرین هم خودش میزبان مسابقات است. در گروه سختی قرار داریم، اما از این چالش لذت می‌برم. هر تیمی که بخواهد به جام جهانی برسد باید از پس تمام حریفانش بربیاید.

عبدی درباره مشکلات مالی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: هنوز هیچ کدام از بازیکنان تیم ما مبلغ قراردادهای خود را دریافت نکرده اند. از یک سال و نیم گذشته تاکنون، بازیکنان ما هیچ پولی دریافت نکرده اند. این مشکل بزرگی است. یکی از مربیان که به خاطر من به تیم ملی آمده بود را از دست دادم و او به دلیل همین بی توجهی‌ها تصمیم گرفت به یک تیم لیگ برتری برود. به هر حال مربیان هم مانند دیگر افراد باید درآمد داشته باشند تا بتوانند زندگی کنند.


بیشتر بخوانید:

برای موفقیت فدراسیون فوتبال با تمام توان در پرونده ویلموتس تلاش می‌کنیم


او درباره مقایسه شرایط خودش با مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی گفت: واقعا چیزی نمی‌توانم بگویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری لیگ برتر در شرایط کنونی تصمیم صحیحی است گفت:  لیگ برتر بخشی از زندگی و چالش‌های اجتماعی است. به تازگی به ایران برگشتم و می‌بینم که خیلی‌ها در رعایت نکات بهداشتی سهل انگاری می‌کنند، اما برای مسابقات ورزشی سخت گیری می‌شود. خیلی خوب است که برای برگزاری مسابقات ورزشی سخت گرفتند، اما امیدواریم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار