دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره برگزار می‌شود

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، ۱۲ تا ۱۵ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره، با بیان اینکه شروع به کار دوباره نمایشگاه‌ها در تهران با برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های مقابله با کرونا رقم خورد که بازدید از آن تنها ویژه متخصصین بود، گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته نخستین نمایشگاه رسمی پس از آغاز به کار دوباره نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی در و پنجره، پروتکل‌های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن رعایت می‌شود تا نگرانی‌های مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه از لحاظ شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد.

امینیان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ اطمینان خاطر کلیه مخاطبین و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، اظهار داشت: بنا به اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، به رغم این که طی چهار ماه گذشته فعالیت‌های نمایشگاهی به حال تعطیل در آمده بود و نگرانی‌هایی در زمینه چگونگی از سرگیری نمایشگاه‌ها از لحاظ میزان استقبال صنعتگران و تجار وجود داشت، ولی استقبال از برگزاری این نمایشگاه به گونه‌ای بوده که این نگرانی‌ها مرتفع شده و هم اینک نمایشگاه دوازدهم در فضایی بالغ بر ۲۱۰۰۰ مترمربع برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد تخصصی که با تمرکز ویژه برحضور تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی برگزار میشود، نمود عینی کالا‌ها و فناوری‌های ساخت داخل در سال جهش تولید محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار