تامین سوخت ۲۹ هزار دستگاه ادوات کشاورزی درکردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:سوخت ۲۹ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در قالب طرح توزیع الکترونیکی نفتگاز در استان کردستان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: طرح توزیع الکترونیکی نفتگاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان از اول تیر امسال آغاز شده و از این پس به صورت هوشمند انجام می‌شود.

اوافزود: این طرح با هدف توزیع هدفمند نفتگاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی اجرا می‌شود که تاثیر زیادی در کاهش قاچاق نیز خواهد داشت.

گیتی‌منش با بیان اینکه سوخت ۲۹ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در قالب این طرح تامین می‌شود، افزود: با بانک‌های عامل هماهنگی شده و تمام فروشگاه‌های توزیع سوخت روستایی نیز به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: متقاضیان از طریق کارت بانکی، میزان سهمیه خود را مشاهده کرده و سوخت مورد نیاز برای ادوات کشاورزی را دریافت می‌کنند.

گیتی‌منش اضافه کرد: سهمیه سالانه مصرف نفتگاز در بخش کشاورزی استان ۱۱۰ میلیون لیتر است که تلاش می‌کنیم توزیع این سوخت را با همکاری سازمان جهاد کشاورزی مدیریت کنیم.

اوگفت: با فرهنگ‌سازی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با توزیع سوخت در استان، سال گذشته مصرف نفت سفید ۶ درصد و نفتگاز پنج درصد نسبت به سال ما قبل کاهش یافت.

در حال حاضر ۸۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.