تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در موچش

مدیر برق شهرستان کامیاران از آغاز عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار شهر موچش با اعتبار یک میلیاردو ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهرام بهمنی مدیر برق شهرستان کامیاران گفت:بهینه سازی شبکه فشار ضعیف شهرموچش با ۱۲ هزار متردر فاز اول بااجرای عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار عملیاتی شد.

اوافزود: هدف از اجرای این طرح کاهش میزان تلفات و هدر رفت انرژی، بهبود ولتاژ مشترکین، کاهش خاموشی‌های بی برنامه، ارتقاء مبلمان شهری، کاهش خطرات احتمالی ناشی از برخورداشیاء خارجی با شبکه ورضایتمندی مشترکین است.

مدیر برق شهرستان کامیاران با اشاره به مزایای دیگر این طرح گفت:جلوگیری از سرقت شبکه‌های سیمی، حذف انشعابات غیرمجاز، ایمنی در محیط کار، تسریع در پیشرفت کار، کاهش میزان خطرات و معضلات موجود در شبکه‌های فشارضعیف با اجرای این طرح به مراتب کمتر است.

بهمنی بیان کرد: انجام این پروژه در شهرموچش طی ۲ فاز در پست‌های میدان اصلی، پاسگاه موچش، ترمینال ومیدان فوتبال به طول ۱۲ هزار متر و پست‌های شهرک بهاران وشهرک زیبا و مسکن مهر در فاز دوم به طول ۴۰۰۰ هزار متر با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۱۵۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛شهرموچش بیش از ۴۲۵۰۰ هزار مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی و عمومی را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.