اعتبار دستگاه‌های اجرایی به پیاده سازی دولت الکترونیک است

رئیس سازمان سینمایی کشور، پیامی مبنی بر پیاده‌سازی دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی کشور در حساب توئیتری خود منتشر کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی کشور، پیامی مبنی بر پیاده‌سازی دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی کشور در حساب توئیتری خود منتشر کرد.

او در حساب شخصی خود پیرامون ایجاد شفافیت در دولت الکترونیک نوشت:

"شفافیت بدون دولت الکترونیک، بسیار انرژی‌بَر، بشدت برگشت‌پذیر، دشوار در راستی‌آزمایی و تقریبا ناممکن است. راه تحقق آن، گره زدن اعتبارات دستگاه‌ها به پیاده‌سازی دولت الکترونیک است."

توئیت رئیس سازمان سینمایی درباره دولت الکترونیک

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری، نیز هفته گذشته در جلسه برنامه ریزی و تلاش برای تحقق شعار تولید با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل دولت الکترونیک در سرعت بخشیدن به برنامه جهش تولید و ارائه خدمات شفاف به مردم و مبارزه با فساد تصریح کرد: حذف قوانین دست و پا گیر، کاهش مراجعات حضوری و افزایش سرعت خدمات رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

روحانی افزود: با همکاری نیروی انتظامی کشور و اتصال خدمات آن به دولت الکترونیکی فرآیندهای زائد حذف و با سرعت بخشیدن به فرایندهای ضروری مدت زمان اخذ مجوزهای اصناف کاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

روحانی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیکی می‌تواند خدمات یکپارچه خوبی را با کمترین هزینه و کمترین زحمت برای مردم فراهم کند، افزود: تجربه دولت الکترونیک در موضوع مقابله با ویروس کرونا نیز همچون مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به مدد خدمت‌گزاران کشور آمده تنوعی از خدمات نوین و یکپارچه دولت در بستر زیرساخت‌های فراهم شده دولت الکترونیکی در دسترس مردم قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار