توزیع مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان غربی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از توزیع ۴۰ تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دهقان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: باهدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در سطح عرضه بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های زنجیره استان در حال توزیع است.

او با اشاره اینکه در خصوص تأمین گوشت مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و جوجه ریزی خوبی انجام شده است افزود: مرغ منجمد نیز به اندازه کافی برای تأمین نیاز مردم استان در انبار‌های پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

دهقان با بیان اینکه توزیع مرغ تا عادی شدن قیمت آن در سطح عرضه ادامه خواهد داشت اضافه کرد: همه فروشگاه‌ها در حال توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است هستند  و این توزیع تا عادی شدن قیمت مرغ در سطح عرضه ادامه دارد و فروش خارج از قیمت مصوب گرانفروشی محسوب شده و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: هم وطنان گرامی می‌توانند هرگونه  توزیع خارج از شبکه کالا‌های اساسی و یا توزیع با قیمت بالاتر از قیمت مصوب دولتی، کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن وتجارت در سراسر استان در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.