در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«برادران افتخاری» فیلمنامه‌ای جامانده از سیامک شایقی/ سام شایقی فیلم کوتاه می‌سازد

سام شایقی فرزند سیامک شایقی درباره طرح، فیلمنامه و اثر نیمه تمام سینمایی که از پدرش باقی مانده صحبت کرد.

سام شایقی پسر مرحوم سیامک شایقی کارگردان سینما درباره طرح، فیلمنامه و  اثر نیمه تمام سینمایی که  از پدرش باقی مانده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: اتفاقا یک طرح فیلمنامه با نام «برادران افتخاری» از پدر مانده است که در خصوص آن با فارابی صحبت‌هایی کرده بودند و تصویب شده بود و قرار بود توسط آن‌ها خریداری و به صورت مشارکتی ساخته شود که با فوت پدرم در مرحله نگارش اولیه متوقف شد و به پایان نرسید.

او ادامه داد: این یک فیلمنامه کاملی بود که در سال‌های قبل نوشته بودند، اما پدرم تصمیم داشت تغییراتی در آن اعمال کند و طرح جدید ارائه شده به فارابی را بر اساس همین فیلمنامه نوشته بود و قرار شد فیلمنامه جدید هم بنویسند که فرصت نشد.

شایقی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان فعالیت سینمایی دارید یا نه بیان کرد: بله قصد ورود به این حوزه را دارم و قرار است اولین کارگردانی ام را در بخش فیلم کوتاه انجام دهم البته در مورد پروژه «برادران افتخاری» تصمیمی ندارم.

این کارگردان درباره جزئیات این فیلم کوتاه عنوان کرد: یک طرح و ایده‌ای بر اساس قصه‌ای واقعی و تجربه شخصی خودم است و به نوعی با دوران بیماری پدرم مرتبط است کارگردانی را خودم بر عهده دارم، ولی فعلا اجازه بدهید به چیز دیگری اشاره نکنم تا زمانی که بستر لازم فراهم شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.