طوفان و بارندگی ۲.۸ میلیارد ریال به شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت:طوفان، بارندگی در شهرستان نیکشهر و منطقه لاشار جنوبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به شبکه برق خسارت وارد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طوفان و رعد و برق شدید در منطقه لاشار جنوبی یک میلیارد ریال به شبکه توزیع نیروی برق خسارت وارد کرد و باعث شکسته شدن چهار اصله تیر چوبی شبکه برق منطقه کوپچ و آسیب دیدگی یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کاوا در منطقه پیپ شد.

او به سوختن ۲ دستگاه ترانسفور ماتور اختصاصی در این منطقه اشاره کرد و افزود: یک دستگاه ترانس اختصاصی در روستای هریدوک و یک دستگاه ترانس دکل مخابراتی در روستای احمد آباد نیز دچار حادثه شدند.


بیشتر بخوانید:


مدیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: این بارندگی همچنین در منطقه نیکشهر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرد و این عارضه طبیعی باعث تخریب هشت عدد تیر برق و سوختن یک عدد ترانس در این منطقه شد.

او  افزود: با تلاش همکاران و پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه‌های آسیب دیده بازسازی، ترمیم و برق پایدار مناطق مجدد برقرار شد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار