مجمع عمومی فدراسیون کونگ فو با حضور اعضای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کونگ فو با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون و مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی کشور در ورزش، در هتل المپیک برگزار شد.

مهدی علی نژاد با تاخیر نزدیک به یک ساعت به این مجمع رسید و گزارشات مالی را در ابتدا در کنار حیدری رسیدگی کرد.

ابتدا مجدالدین مستعان، سرپرست دبیری فدراسیون در مورد عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون کونگ‌فو توضیحاتی را مطرح کرد و عملکرد حیدری در سال اول ریاستش را مطلوب گزارش کرد.

در ادامه رضا حیدری، رئیس فدراسیون کونگ‌فو عنوان کرد: ابتدا از علی نژاد تشکر می‌کنم که با وجود مشغله بسیار در کمیته ملی المپیک به این جلسه آمد. علی نژاد از جنس ورزش و از جنس رزمی است و به تمام مطالب اشراف کامل دارد. فعالیت‌های بین المللی برای ما بسیار مفید بود و در مواردی نیز از علی نژاد کمک گرفتیم که نهایتا به درخشش در بخش بین الملل منجر شد.

وی بیان کرد: در سال ۹۳ در چارچوب قوانین و مقررات وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اقدامات شایانی انجام داده ایم. در سنوات گذشته شورای بین المللی آسیا به ما اعلام کرد باید با کمیته های ملی‌ المپیک در کشور‌های مختلف در تورنمت‌های داخلی رایزنی شود تا مجوز‌ها صادر شوند.

او ادامه داد: علی نژاد عضو فدراسیون جهانی ورزشی است و به شرایط ما اشراف دارد. علی نژاد جایگاه خوبی در وزارت ورزش دارد و همواره هوای فدراسیون کونگ فو را داشته است و درخواست داریم این پیگیری استمرار داشته باشد.می‌خواهیم کونگ‌فو را در مجامع بین المللی ثبت کنیم و از علی نژاد این درخواست را داریم تا این مسئله به جد پیگیری شود.

در ادامه این جلسه، بسطامی مسئول امور مالی گزارشی از صورت و حساب‌های مالی را به مهدی علی نژاد ارائه کرد. علی نژاد با رای گیری جمعی در مورد گزارش عملکرد، گزارشات را تایید و اعلام کرد که نیاز به قرائت نیست و اگر افراد سوالی دارند بپرسند و اعلام کرد که ابهامی در حسابرسی‌ها نیست.

مهدی علی نژاد از اعضای مجمع درخواست کرد تا در مورد اینکه روسای هیئت ها و نایب رئیس بانوان روسای سبکی نباشند، رای بدهند که اکثریت با این مسئله موافقت کردند.

در ادامه سلیمی نماینده ورزشکاران در مورد قطع تسهیلات ورزشکاران در این ۳ ماه درخواستی از مهدی علی نژاد داشت.

مهدی علینژاد در پاسخ سوالات هیئت‌ها و کمیته‌های مختلف عنوان کرد: به خاطر ارادتی که به فدراسیون کونگ فو دارم سعی کردم حتما در این جلسه حضور پیدا کنم. خانواده رزمی را خانواده خودم تلقی می‌کنم. یکی از ویژگی‌های خوب فدراسیون کونگ‌فو این است که گزارشات مالی، واقعا عالی و حیدری شخصا حقوقدان است و تسلط خوبی به این مسئله دارد. سیستم اتوماسیون در فدراسیون کونگ فو حاکم است که جای بس خوشحالی دارد و با وزارت ورزش هم تعاملات خوبی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در بحث بین المللی کردن این رشته اقدامات خوبی صورت گرفته است و قطعا وزارت ورزش و جوانان کمک شایانی خواهد کرد و حمایت می‌کنیم. امیدواریم با حفظ الزامات موانع را برداریم. در مورد شیوع ویروس کرونا باید بگویم که به ورزش صدمه زد و ۹۰ درصد باشگاه‌ها آسیب دیدند و ۹۰ درصد باشگاه‌ها بیمه نبودند و تسهیلات کاهش پیدا کرد. طی هماهنگی‌ها، تفاهم‌نامه‌های جدیدی را بستیم تا برای کارکنان تسهیلات بگیریم.

علینژاد گفت: حدود ۱۲ تا ۱۶ میلیون حق بیمه است که وزارت ورزش و جوانان در این رابطه پیگیری زیادی کرد و کلیات این بیمه‌ها برای مربیان تصویب شده است.

او درباره میزبانی‌های مسابقات گفت: استان‌ها باید بخشی از هزینه‌های میزبانی بازی‌ها را تقبل کنند و نباید از وزارت ورزش و جوانان درخواست پول میزبانی کنند، چون وزارت ورزش طی تفاهمنامه‌ها بودجه مورد نظر را پرداخت می‌کند. در کل فدراسیون کونگ فو با شرایط خوبی رو به جلو می‌رود و جلوی حواشی به خوبی گرفته شده است و پالایش فکری صورت گرفته است که جای تشکر دارد و امیدوارم توفیقات بین المللی زیادی را در ادامه به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار