رونمایی بی سر و صدای تراکتور از پرچم سفید

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور آماده برگزاری بازی با تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از مخالفان جدی شروع دوباره لیگ، تمرینات خود را برای دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل نساجی آغاز کرد.

پس از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا، حرف و حدیث‌ها در خصوص آینده مسابقات شروع شد. در شروع کار هیچ شخصی تصور نمی‌کرد که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تعطیلی مسابقات تا تیر ماه سال ۹۹ ادامه داشته باشد. ادامه شیوع ویروس کووید ۱۹ در ایران و جهان، اما باعث شد تا لیگ برتر ایران همانند سایر لیگ‌ها در حالت استندبای قرار بگیرد. فدراسیون‌های ورزشی کشور‌های مختلف با توجه به شرایط کشور خود تصمیماتی را در خصوص آینده مسابقات اتخاذ کردند. فرانسوی‌ها تصمیم به پایان زودهنگام مسابقات و انگلیسی‌ها و آلمانی‌ها با تعیین پروتکل‌های بهداشتی، تصمیم به از سر گیری رقابت ها گرفتند. لیگ برتر ایران، اما با توجه به اتخاذ نکردن تصمیم قاطع از سوی مسئولان مربوطه، سرنوشتی مبهم به خود گرفت تا اینکه سرانجام اعلام شد، مسابقات از ۸ تیر ماه آغاز خواهد شد. این تصمیم با انتقادات بسیاری همراه بود که در راس منتقدان، باشگاه تراکتور قرار داشت.

تراکتور در راس مخالفان

مسئولان باشگاه تراکتور به عنوان یکی از معدود تیم‌های خصوصی لیگ برتر، با انجام مصاحبه‌های متعدد، نارضایتی خود را از شروع دوباره مسابقات اعلام کردند. در ادامه شاهد تندتر شدن لحن تراکتوری‌ها بودیم. محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور بار‌ها با الفاظی تند اقدام به مصاحبه علیه مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش کرد. چند تیم دیگر از جمله شهرخودرو نیز اقدام به رسانه‌ای کردن مخالفت خود با برگزاری مسابقات لیگ برتر کردند، اما تراکتوری‌ها در راس مخالفان قرار داشتند و هر روز شاهد انتشار اخبار جدیدی از اعتراض آن‌ها بودیم.

یک نامه پر حاشیه با شروط جالب

انتشار متن نامه رسمی باشگاه تراکتور به سازمان لیگ در تاریخ ۳۱ خردادماه، فاز جدیدی از اقدامات این باشگاه برای رسیدن هدف یاد شده بود. آن‌ها با اشاره به عواقب برگزاری مسابقات در شرایط فعلی و طرح یک سئوال با این متن که "با عنایت به موارد فوق‌، اصرار سازمان لیگ بر شروع مجدد رقابت‌ها به منظور تامین منافع چه کسانی است؟ آنچه مسلم است منافع و حقوق باشگاه‌ها مد نظر نیست! " مسئولان این باشگاه  ۲ شرط جالب توجه هم را برای ورود به مسابقات اعلام کردند. آن‌ها اعلام کردند در صورتی حاضر به حضور در مسابقات هستند که سهیل مهدى به‌ عنوان سرپرست فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، مسئولیت کامل عواقب ناشى از شروع لیگ را بر عهده بگیرد و یا در جلسه‌ای با حضور تمامى مدیران عامل باشگاه‌هاى لیگ برتر  درباره ادامه لیگ راى گیرى شود.

تناقض در حرف و عمل!

در ادامه و به فاصله تنها یک روز از نامه تند و تیز این باشگاه تبریزی، تراکتوری‌ها اعلام کردند که از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته خود را پیگیری خواهند کرد. آن‌ها که پیش از این تهدید به نامه نگاری با فیفا کرده بودند، در اولین روز تابستان اعلام کردند که این تهدید را اجرایی می‌کنند. در چنین شرایطی، اما شاهد برگزاری تمرینات تیم تراکتور بودیم. این در حالی بود که لحن صحبت‌های مسئولان تراکتور به گونه‌ای بود که هیچ شخصی فکر نمی‌کرد، این تیم حاضر به انجام بازی در چنین شرایطی باشد، اما در عمل اقداماتی متفاوت را شاهد بودیم. آن‌ها علاوه بر برگزاری منظم تمرینات خود به مانند سایر تیم‌های لیگ برتری، ۲ دیدار تدارکاتی هم انجام دادند و از روز گذشته نیز برای بازی هفته آینده مقابل نساجی در هفته بیست و دوم، تمرینات خود را آغاز کردند.


بیشتر بخوانید:


اهتزاز بی صدای پرچم سفید

به هر حال به نظر می‌رسد که تراکتوری‌ها پس از اینکه متوجه شدند مخالفت آنها به جایی نمی‌رسد، تصمیم گرفته اند که بی سر و صدا پرچم سفید را بالا آورده و پا به پای سایر تیم‌ها آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال شوند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات مالک باشگاه تراکتور از او شکایت کرده و اخباری هم مبنی بر شکایت فدراسیون فوتبال از زنوزی در روز‌های گذشته منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
به نظر من خواسته زنوزی حق بود، باید سازمان لیگ عواقب این بی خردی رو در قبال بحران کرونا گردن بگیرد و در ثانی زنوزی درست می‌گویدکه با نمایندگان تمام تیم‌ها جلسه برگزار بشه نه فقط با تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
شما از این می‌سوزد زنوزی میلیاردها پول داده برا بازیکنی که یه دقیقه هم بازی نکرد براتون. خیلی دلتون میسوزه برید کارخانه بنیان دیزل مال زنوزی ببین کارگراتون چند ماهه هقوق نگرفتن. زنوزی تو بهتره بری وام‌های بانکیتو تسویه کنی. مغلته بازی دردی دوا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بي اصالت ها
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
براجام گرفتن بایددرمیدان مسابقه جنگید.بامظلوم نمایی وفرافکنی جام نمی گیرید.(لیگ روتعطیل کنیدتاتراکتورتقویت شه برافصل آینده)
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۶:۱۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
همه چی شده به نفع تیم پیروزی محلات تهران
از داوری گرفته تا تقویم بازیها و سلامتی بازیکنان
Iran (Islamic Republic of)
Aysu
۱۵:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خب وقتی احتمال میدن ممکنه اعتراضشون ب جایی نرسه باید تمرین کنن دیگه.لابد انتظار داشتین بشینن ب امید خدا !!!
رونمایی بی سرو صدا از پرچم سفید /:
فک کردیم چ خبریه حالا
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۴:۳۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
نمیتونن به جایی برسن با این کارا
تو زمین حرف نمیشن دنبال ایحاد حاشیه ان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
عجب دل پری دارید از تراکتور مگه جی کارتون کرده
Netherlands
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
تراکتورکاری نکرده.دلمون واسه هواداران پرشورش می سوزه که بازیچه دست یه آدم پولدارغیرحرفه ای افتاده که نمی دونه چطوری مدیریت کنه.تیم تراکتور روبه حاشیه برده واختلافات طایفه ای هم ایجادکرده از زمانی که اومده هواداران یه روز خوش نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
یاشا
۱۳:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تراکتور اگر میخواهد به جمع مدعیان نزدیک شود با بوق و سوت و دعوا نمیتواند. آرامش تیم از همه چیز مهمتر است البته تمکین به قانون نیز مهمترین رکن است. متاسفانه برخی از تراکتوری ها در راس آنها زنوزی مالک، رفتار غیرحرفه ای و پر از تنش دارند و در این شرایط برای تیم ریشه دار و مدعی تراکتور اصلا مناسب نیست. تراکتور بیش از هرچیز نیاز به آرامش و تفکر و برداشتن گام صحیح دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تراختور افتخار تورک و آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
هوادار تراکتور عزیز و هموطن من خواهشا به هوچی گیری و لفاظی یک مدیر ناآشنای به مسایل فوتبال که فقط پول داره و لاغیر توجه نکنید. منطقی فکر کنید همین تراکتور به اکثر تیمهای بالای جدول باخته 6 تا باخت داده و بعدا هم معلوم نیست جبران کنه یانه به استقلال و سپاهان و صنعت نفت باخته نمیشه همش زمین و زمان رو مقصر قلمداد کرد بغیر از خودمان. همین استقلالی که دیشب باخت سرپرستش میگه مارو سیاه نکنید شرکت هواپیمایی پروتکل بهداشتی رعایت نمیکنه خوب برادر من تو خودت نمیتونی بازیکنهای خودت و سرمربیت رو کنترل کنی که داخل زمین و حین بازی رعایت کنن مسایل بهداشتی رو بعد به بقیه ایراد میگیری؟ سرمربیت با سرمربی حریف همدیگرو بغل میکنن تو این کرونا!!!!!! بعد میگی مارو سیاه نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داداش تو ما رو سیاه نکن ببینم به سرمربی و بازیکنت که سرمایه باشگاهت هست و نباید از دستشون بدی اعتراض میکنی که چرا سهل انگاری میکنی؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تو کل دنیا فقط یه نفرمخالف انجام بازیها بود.اونم مالک تراکتوروماشین.پس چراکسی همراهیش نکرد؟؟؟حقم داره چون فوتبال ایران همش هزینه است.دیگه درآمدی نداره .تازه باادامه لیگ احتمال داره سهمیه هم نگیره...چقدرخرج کرده بنده خدا.کلی بازیکن ومربی خارجی آورده...کلی هم به بازیکنان ملی پوش دلار داده..ان شاالله که موفق باشه.تمام.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بیچاره زنوزی خواست به اینا بفهمونه ایران مثل آلمان و انگلیس نیست ولی کسی که خودشو زده به نفهمی کاریش نمیشه کرد عواقب این تصمیمات نادرست به زودی مشخص خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تراکتور صدای مظلومان در مقابل مافیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اخی چقدر مظلومه.
Iran (Islamic Republic of)
:)
۱۱:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اگه مشکل جام هستش بدین پیروزی :))
این کاری هستش که هر سال انجام میدین
ضمننا بقول حجازی در ایران چه چیزی درست هستش که فوتبالش هم پاک باشه:)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
پرسپولیس اولا ...شما هم قوی بشین بیان بگیرین ثانیاً.....با تهمت زنی و حاشیه سازی کسی به جایی نرسیده ثالثاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
1 اسم پرسپولیس رو یاد بگیر قشنگ. 2 به کوری چشم بدخواه ها امسالم قهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اولا اتفاقا اسمش رو کاملا درست گفت پیروزی
ثانیا شما قوی نیستید تیم حکومتی هستید
ثالثا ولی شما با پارتی بازی به خیلی جاها رسیدید
تا جایی که جام رو با اسنپ براتون میفرستن
رابعا و خامسا واسه دوست بعد یه
رابعا اسمش همون پیروزیه اسمش رو خوب بلده
خامسا به کوری چشم خودتون تمام تیمها مخالف شما هستند و همشون شما رو متوقف میکنند
سادسا(ششم)
اگه تونستید قهرمان بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تا حالا شماها کی صدای تراکتور شنیدید که این دومیش باشه الان پیروزی بود همه میگفتن راست میگه ولی چون تراکتور کسی صداشو نمیشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
صدای تراکتور رو هوادارای مودبش به گوش همه روسوندن ...در ضمن اسم اون تیمی که رو اعصابتونه پرسپولیسه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
شما اول اسم پرسپولیس رو درست یاد بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۵۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز اسم تیمتون پیروزیه شما اسم تیمت رو یاد بگیر
به استقلالی ها میگی تاج افتخار میکنن شما چرا میگن پیروزی آتیش میگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
پرسپولیسه ولی پیروزه خخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار