وزیر دفاع عنوان کرد؛

دستیابی متخصصان سازمان هوایی به دستاورد‌های بزرگ / تحویل ۳ فروند جنگنده جدید کوثر به نهاجا

حاتمی گفت: متخصصان سازمان هوایی کشور در تحریم توانستند به دستاورد‌های بزرگی دست یابند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم بهره برداری از سه فروند هواپیمای جت جنگنده پیشرفته کوثر با بیان اینکه سال ۹۷ اولین فروند جنگنده کوثر رونمایی شد گفت:  بعد از اینکه در ۳۱ مرداد ۹۷ اولین فروند جت پیشرفته ایرانی کوثر رونمایی و تحویل نیروی هوایی شد و در آبان همان سال خط تولید این جت رونمایی شد، امروز شاهد رونمایی از ۳ فروند هوای تولید شده از این مدل هستیم که نشان دهنده تلاش متخصصان عزیز ما در شرایط کرونایی است.
 
او با اشاره به اینکه این طرح یک طرح مهم ملی است افزود: در کنار ساخت این هواپیما‌ها به دستاورد‌های بزرگی رسیده ایم و امکان زیر ساخت سامانه‌ها فراهم شده است.

حاتمی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان محکم در میدان کار هستند گفت: متخصصان کشورمان در بالاترین استاندار‌های موجود هوایی کار می‌کنند و تحریم‌ها توانمندی‌های پژوهشگران و متخصصان داخلی بیشتر می‌کند.

سرتیپ امیر حاتمی افزود: دشمنان امروز با محدودیت‌های صادراتی می‌خواهند جلوی پیشرفت مارا بگیرند، اما باید بدانند که راهمان را ادامه می‌دهیم و محصولات خود را به کشور‌های دنیا صادر خواهیم کرد.
 
همچنین سر لشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش در این مراسم گفت: با پشتیبانی وزارت دفاع روز به روز نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف در حال ارتقا توان خود هستند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در این مراسم گفت: دولت بعنوان مدیر توسعه و پیشرفت کشور با اگاهی از رابطه بین امنیت و توسعه می‌داند که در کنار فعالیت‌های مستمر برای زیر ساخت کشور تلاش کند.

محمد باقر نوبخت با بیان اینکه هزاران واحد مسکونی برای افراد کم در امد در حال ساخت است گفت: فناوری‌های نوین در حال شکل گیری است.

او با اشاره به اینکه بستر‌های توسعه بدون امنیت ملی پایدار نخواهد بود گفت: دولت خود را موظف می‌داند رابطه امنیت را محکم نگاه دارد.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: جت جنگنده ، وزیر دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار