مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران خبر داد؛

معرفی ۹ سایت غیر مجاز فعال در گردشگری به پلیس فتا

جانفشان گفت:از ابتدای سال تا کنون تعداد ۹ سایت غیر مجاز گردشگری برای مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده و این موضوع را تا حذف کامل آنها پیگیری می کنیم.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران با بیان اینکه معرفی و عرضه خدمات گردشگری در دهه اخیر پیوند بسیار عمیقی با فضای مجازی داشته است، گفت: افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور سالم سازی عرضه خدمات گردشگری و حذف افراد فرصت طلب از جمله مواردی است که از معاونت گردشگری استان تهران خواسته شده است.

او گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۹ سایت غیر مجاز گردشگری جهت مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

 مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران ادامه داد: از هموطنان در خواست دارم پیش از خرید خدمات سفر از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی از مجوز بند «ب» شرکت یا فرد ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل کنند و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می‌کنند قرار داد امضا کنند.

جانفشان گفت:با توجه به گستردگی فضای مجازی قطعا امکان رصد تمامی سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی برای بازرسان معاونت گردشگری نیست به همین منظور نیازمند مشارکت و دقت نظر مسافران و گردشگران در خرید از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم تا به حذف کامل افراد فرصت طلب در حوزه کردشگری منجر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار