رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار کرد

رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار کردبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  صبح امروز (پنجشنبه، ۵ تیرماه) رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با فرمانده نیروی زمینی ارتش در محل دفتر وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به فعالیت تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش در حوزه این رشته ورزشی گفت: نیروی زمینی در چندین رشته ورزشی در سطح لیگ برتر فعالیت دارد که وزنه برداری از جمله ورزشی است که جوانان زیادی را تحت پوشش قرار می دهد .

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اعضای تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش از جوانان برومند کارکنان وظیفه است که خدمت مقدس سربازی را در تیم نزاجا می‌گذرانند.

امیر سرتیپ حیدری گفت: ما از ورزشکاران جوان رشته وزنه برداری که مشمول به خدمت هستند دعوت می‌کنیم که در قالب سرباز به تیم های ورزشی ما آمده و برای سرافرازی نیروهای مسلح مدال آفرینی کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به امکانات ورزشی در این نیرو اشاره کرد و افزود: مجموعه تربیت بدنی نزاجا دارای امکانات مطلوبی است و جوانان می توانند با حضور در تیم‌های مختلف ورزشی علاوه بر طی کردن خدمت مقدس سربازی تمرینات خود را ادامه داده و افتخارات بزرگی را خلق کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار